Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Heia. Har en på snart 5, ei på 2,3 år...ser for meg å begynne å prøve på nr 3 om et lite år. Da Vilminstejenta være rundt 4 år når nestemann ser verdens lys, om alt går etter planen. Noen med erfaringer, tips og/eller råd?
mammaen til Andreas+Karoline Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Hei Elias&Emma's mamma. Husker deg godt fra august klubben 2006. Ha også lyst på en til, men venter nok et år til vi også. Klem
Mammarama=) Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Hei. jeg husker dere også fra august klubben 06. Jeg har to jenter nov-04 og aug-06 og venter nå nr 3 i juli.Synest det blir en grei aldersforskjell.Men er jo opptil hver enkel hvor tett en vil ha barna.. Jeg har alltid ville være "ferdig" før jeg ble 30.Og om alt går bra så klarer jeg det.Blir 30 år i slutten av 09..
3snuppeliner Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 Jeg har ei fra 01, ei fra 05 og venter nå nummer tre i februar. Jeg er babysyk overklar, hi hi... Jeg syntes at aldersforskjellen på fire var grei, men det er klart at eldstefrøkna har helt andre interesser og det er ikke alltid minstemor får være med=;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå