Gå til innhold

Flere som har ØKT sexlyst ? :) :) :) Uke 21

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herlghet for en sexappetitt jeg har for tiden.

hehe, synes nesten synd på samboer.

Jeg tenker på sex stort sett hele tiden. Både om dagen og om natten. Har de sykeste sexdrømmene om natten.

hehe, ikke akkurat den mest spennende sexen vi har for tiden, da det kun er behagelig for meg i en stilling, pga magen og litt ømt oppi der.

Men, allikevel en daglig nødvendighet fra min side.

Tror det er sex som er dillaen min i dette svangerskapet.

Jaja, vi får nyte det mens vi kan. Var ikke klar for sex igjen før etter 6-7 mnd etter forrige svangerskap.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er heldig du!!! =) Har ikke lyst på sex i det hele tatt! =( Er 19+6 ) Håper det forandrer seg..

Skrevet

Ja, ikke så mye som det du forteller om kanskje, men jo absolutt mer! Er 15 uker, bare så mye kan jo endre seg sikkert.

Skrevet

Har ikke kjempelyst nei, men det har ikke typen heller. Han er overhodet ikke intr i sex om dagen.

Har hatt det 2 ganger etter jeg ble gravid... :/

Skrevet

Jeg har absolutt økt sexlyst! Kunne tenkt meg å hatt en daglig runde jeg, men samboeren er ikke så gira. Han har generelt mindre sexlyst enn meg, også før vi ble gravide, så jeg er ganske frustrert om dagen...

Skrevet

Pinade godt å høre at det ikke bare er meg, førstegangsgravid 77 :)

Mitt problem er at jeg selv også mister lysten når han ikke er gira. Litt turn-off med en lunken gubbe syns jeg.

Skrevet

hehe, kjenner til den:) Samboeren er imidlertid som 'vanlig', så selv om jeg kunne tenkt meg hver dag, så blir det med 3-4 ganger i uka, som er dte som er vanlig for oss ellers:)

Skrevet

Godt å høre at det er flere som har "lunken" gubbe. Synes alle her inne snakker om at gubben har lyst hele tiden, så har følt meg ganske så utafor...

Hos oss blir det kanskje 1 maks 2 ganger i uka, selv om jeg har lyst stort sett hver dag. Og jeg har nesten sluttet å prøve meg, for ikke særlig bra for selvtillitten å bli avvist hele tiden. Skulle gjerne følt meg litt mer begjært, ja..

Skrevet

Han er nok ikke lunken, for i helga er det alltid hver dag, og innimellom oftere, men han har en veldig slitsom jobb, og det spiller nok inn i ukedagene. Så i løpet av hverdagene er det nok 2-3 ganger, mens i helga er standarden minst 2.

Er jo gjerne sånn at man ikke orker så mye når man er sliten, selv om man kanskje har lyst- og det gjelder helst sikkert for mannfolka også:)

Skrevet

Nå har jeg også fått økt sexlyst, er 13+1 idag. Har vært litt lunken det første trimesteret, men nå har det så definitivt tatt seg opp. Jeg har tre barn fra før, og har vært akkurat likedan i de andre svangerskapene også. Så her er det bare å nyte så lenge man kan! Mannen min synes heldigvis det er helt topp, da jeg har inntrykk av at han alltid har mer eller midre lyst..

Skrevet

Lysten min tror jeg egentlig er omtrent som før. Men jeg er så utrolig sliten hele tiden, så da blir det mindre på grunn av det. Har nok et snitt på en gang annenhver uke tenker jeg nå for tiden. Litt kjedelig, men det bllir bare slik. Mannen min savner det, men maser ikke. Men det som er bra er at de gangene vi faktisk har sex så synes jeg sexen nesten er enda bedre enn før. Så jeg synes jeg er i en situasjon hvor jeg har sjeldnere sex, men hvor det absolutt er kvalitetssex. Også tuller og flørter vi mer enn vi pleirer og det er veldig fint. Vi er liksom litt nyforelska. Mannen min påpekte det her om dagen at vi faktisk ikke har krangla en eneste gang siden vi ble gravide. (Ikke det at vi kjefter og smeller så mye ellers heller. Men litt rusk blir det jo en gang i mellom.)

Skrevet

samboeren min hadde vært i himmelen om eg hadde prøvd meg på sex hver dag:D han har lyst hele tiden så lenge eg vil:) Lysten har gått litt opp nå i det siste da formen begynner bli bedre,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...