Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Min legger seg klokka 19, og spiser rett før vi legger oss (ca 23). Og da sover hun til 07 neste morgen. Noen netter på vi gi henne smokken et par ganger i løpet av natten. Sover hun hele natten da, eller vil "sove hele natten" være om hun sov fra kl19 til 07 i strekk?
Gjest Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Jeg vil si hun sover hele natten De gangene dere ikke må opp å gi sutten vel og merke. Det måltidet hun har ca 23 vokser hun fort av seg... av egen erfaring ihvertfall
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Jeg syntes å huske at jeg leste et sted at om de sover 6 timer i strekk så regnes det som at de sover hele natten. Men jeg tror ikke at å kun våkne for å få sutten regnes som noen våkenatt:)
Spataplasj Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 Eg vil sei at barnet ditt søv heile natta ja! Kor gamalt er barnet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå