Gå til innhold

dere som har født store barn.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilket babybilsete har dere hatt?og hvor lenge hadde barnet plass i det?(og hvor store barn)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har maxi cosi. Han er snart seks måneder nå og har fortsatt plass i det. Vekt stabiliserer seg ofte etterhvert, selv om han er stor nå... 9 kg.

Han var nesten 5 når han ble født

Skrevet

Min var 4,4 og 53 lang. Har acta graco etter storesøster. Er nå 6,5mnd, og det begynner å bli lite så vurderer å bytte snart.... På søstera holdt det til 11 mnd!

Skrevet

4,2 kg ved fødsel og 9,3 kg når 5 mndr. Har hatt BeSafe Izi Sleep, satt trangt fra 4 mndr og byttet det ut nå ved 5,5 mndr. Kunne nok brukt det litt til, men ikke med vinterklær..

Skrevet

Mini var 52 lang og 4,6kg. Brukte Maxi Cosi til han var 1 år (og fortsatt over gjennomsnittet i størrelse).

Skrevet

Min var ikke spesielt stor, men vi måtte bytte maxi cosi cabrio fix når han var ca 8 mnd! :)

3780g og 51 cm ved fødsel.

Skrevet

4398 ved fødsel og 54 lang. hadde maxi cosi cabriofix, men måtte bytte når han var rundt 7 måneder fordi det ble for trangt med skuldrene.

Skrevet

Min gutt var nesten 4,5 kg og har fortsatt god plass i maxi cosi setet sitt.

Det som er med babyer som er store når de blir født, er at de ikke nødvendigvis legger på seg like fort som lettere babyer. Og til nyfødte uansett vekt, så passer de fleste babyseter.

Gutten min var desidert tyngst da han ble født i forhold til alle andre på baselgruppa, men nå er det un ei lita spire av ei jente som er lettere. De andre har rast forbi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...