Gå til innhold

Reikienergi-sending anbefales!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har også fått sendinger, og det er fantastisk, så dytter denne litt jeg:)

Jeg har mottatt reikisendinger fra Beatek som du finner på overnevnte nettside, http://www.reikienergi.piczo.com. Ønsket mitt var å få balansere energien i kroppen og få mer energi. Jeg hadde ikke mottatt reikisendinger før og var både skeptisk og spendt. Men jeg ble veldig positivt overrasket. Jeg kunne faktisk kjenne at det var noe som skjedde i kroppen under sendingene. Det startet ofte med prikkinger under beina som spredde seg utover i kroppen. Det var så behagelig at jeg ofte sovnet :) Og jeg merket at jeg fikk påfyll av energi. Kunne også kjenne at energien jobbet på enkelte steder på kroppen. Etter en sending så fikk jeg mail av hennes opplevelser under sendingen før jeg skrev tilbake om mine opplevelser. Det som overrasket meg støtt var at det hun beskrev hvor energien jobbet stemte overens med hvor den hadde jobbet i min kropp.

Jeg har mottatt to reikisendingspakker a' 3 sendinger pr pakke. Beate er kjempeflink når det gjelder energioverføring, informasjon, tilbakemeldinger og oppfølging. Og for de som er skeptiske til en slik behandling, så er det bare å kaste slike tanker "på havet". Henne kan jeg anbefale på det sterkeste. Jeg kommer også til å benytte meg av hennes energioverføringer fremover når jeg har behov for både påfyll av energi og å balansere energien slik at jeg føler meg mer harmonisk :)

mvh

Lotta <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...