Gravidsmurf :) Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 noen som har gode råd til treg mage???? trengder å gå på do nå
Bamsemums Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Laktulose og drikk mye vann, spis frukt og prøv og være litt i aktivitet. Biola hjelper også.
Lillenille + Prinsesse Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 dette hjelper Men ikke uten laktulose (for meg i hvert fald )
noje Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 Uff, det er så kjedelig. Har slite med dette i mange år, har endelig funnet en måte som fungerer noenlunde. Mye vann, noen ts linfrø i yoghurt med probiotiske melkebakterier/biola, noen svisker hver dag. (Ikke sluntre unna) Ellers kan det være vanskelig når det har stoppet helt opp, da funker det bare med klyster, alt det andre kan gi mye luftsmerter om det ikke funker med en gang.
Gjest Skrevet 10. november 2008 #6 Skrevet 10. november 2008 Sliter med det samme selv. Har forsøkt masse -og det som faktisk fungerer for meg er kiwi. Spis en 3-4 kiwi, vent et par timer -så er du der ;o)
Milena Skrevet 10. november 2008 #7 Skrevet 10. november 2008 Hei. Du kan kjøpe Lepicol pulver på Helsekost. Det er loppefrø med litt melkesyrebakterier, og er effektivt om drikker mye vann ved siden av. Ikke farlig ettersom kroppen ikke tar opp noe av det sfra tarmen.
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 10. november 2008 #8 Skrevet 10. november 2008 Du går ikke tillfeldigvis på jern tabletter da?Om så, ville jeg byttet til amino jern da den er mildere for gravide! Hvis ikke , så hjalp det meg å spise masse rosiner og ikke minst å drikke masse vann!!Ser vann går igjen i svarene, så det er kanskje det mest effektive!Masse lykke til, ikke gøy å være "stappa". Har slitt litt med det jeg også i denne graviditeten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå