Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Jeg er livredd for å ha kreft! Jeg har hatt store smerter en stund som dem ikke kan finne ut av, skal til legen igjen nå til uka og imens har jeg lest om symptomene mine og det kan være kreft.. Jeg er jo ingen lege eller ekspert men utifra det jeg leser og symptomene mine kan det tyde på kreft Jeg er livredd for å dø fra barna mine! Dette holder meg våken om nettene og jeg er skikkelig redd!! Men så lurer jeg på om jeg er ikke er for ung til å få kreft (25år). Hele helga har vært fryktelig! Smerter, slapp og ikke i form i det hele tatt!! Dette virker kanskje teit men jeg er seriøst redd.. Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget men har ikke turt å snakke med noen om dette og ville bare få det ut.. Det virker så rart å gå rundt å være redd for det men jeg kjenner på meg at noe er galt..
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Kreft er jo stort sett det første vi tenker på og er redd for. Men husk at det er tusen andre ting som kan forårsake smerter. Er sykepleier og husker godt første møte med en sykdomslære bok. En føler at en har mange av symptomeme og føler seg syk. Bagatelliserer ikke følelsen din , forstår at du er engstelig..det hadde nok jeg også vært. Men håper det går bra med deg og lykke til!!!!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Jeg har det akkurat som deg! det var jeg som skrev det innlegget i går om at jeg skal fjerne eggstokk pga stor cyste! jeg har ikke vært redd eller gruet meg, men de siste dagene har jeg vært kjempe redd! livredd for å dø fra gullet mitt! det er helt grusomt. men prat ut med legen din og bruk familien din for det den er godt for, det hjelper godt. du må nok bare sammen med meg ta tiden til hjelp og prøv å tenk positiv. lykke, lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 Hi her tusen takk for svar! Ja det er en helt grusom følelse og jeg vet ikke hva det er som er galt men noe er stein galt! Har jo hørt skrekkhistorier om de som går til legen og får beskjed om at de har x antall mnd igjen å leve og det skremmer vett av meg! Det virker så rart/teit å prate om det, føler meg bare hysterisk.. Lykke til med operasjonen anonym 0930 og håper alt går bra!!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 Stakkar deg. det er så vondt å gå sånn. Jeg kan trøste deg med at det som regel dreier seg om helt andre ting enn kreft. det at du nå er så redd gjør jo ikke saken bedre med tanke på smerter og slapphet. tror mye av det du føler nå handler om redsel og frykt om at noe er galt. Når du får en diagnose eller ihvertfall utelukket kreft, så tror jeg du kanskje vil kjenne at smertene og angsten slipper taket litt. For ett år siden var jeg der du er nå. trodde jeg garantert hadde fått svulst på hjernen. Jeg var svimmel, kvalm og hadde intens susing i ørene. Jeg var hos spesialist på ør og hals, hos lege og fysioterapeut. til slutt sa jeg at jeg forlangte en MR og sa rett ut at jeg var livredd for at jeg hadde en svulst i hodet. Jeg sa at jeg ihvertfall måtte f¨å ting ut av verden fordi jeg hadde et barn å ta vare på, en mann som begynte å bli redd, og en arbeidssituasjon som ble tøffere og tøffere. Mest av alt var dette en forferdelig påkjenning for meg. Da jeg fikk konstatert at det ikke var noe annet enn noen forkalkninger i nakken, slappet jeg helt av. Smertene kom og gikk og var jo litt svimmel også, men redselen forsvant. Du skal nok se at du er frisk som en fisk og at du får leve sammen med barna dine i årene fremover. Forlang en skikkelig undersøkelse og få forvirringene du føler nå ut av hodet ditt. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå