Gå til innhold

Fett!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, nå er jeg lei av den magen! Jeg har en BMI på 22, men er likevel ikke mindre enn 100 cm rundt magen. Jeg spiser ikke junkfood, fastfood e.l. Jeg har også har en datter med tarm problemer så vi spiser mye sunn mat, grønnsaker og frukt osv osv. Spiser nok en sjokolade eller to for mye i uka, men fader ta, 100cm!! Går også en del, har ikke bil, går hver dag...

Såå..hva gjør jeg? Hjelp! Noen som har en mirakelkur til meg? Noe som får litt fart i fettforbrenninga?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan bygge deg opp litt muskler som forbrenner mer fett enn bare fett selv.

Pappa sa det egentlig veldig lurt når vi satt hele familien og pratet igår. Hvis du har stabil vekt, gå ca 1/2 time hver dag. Da forbrenner du en del mer hver dag med den turen og dermed går du sakte ned i vekt. Vil du gå fortere eller mer ned i vekt kan du gå 1 time hver dag. Ikke velg den letteste veien, men den tyngste.

Skrevet

Jeg har og en helt normal bmi. Magen min er ikke så langt fra omkretsen på din. Jeg har bestilt meg rockering på sportshoop.com.

Etter 2 uker hadde jeg gått ned 7 cm på magen. Så den er effektiv. Ei vennine av meg har og den. Hun går på Grete Rhode kurs. Sist hun var så hadde alle gått ned 2 cm på magen. Hun hadde gått ned 7 cm. Så det viser jo at den er kanon bra så lenge en hel gruppe går etter samme diett prinsippet.

Skrevet

Ingen som hadde noen mirakelkur på lager nei :)

Jeg går langt over en halvtime hver dag, så der er det nok ikke no mer å hente. Og pga ledd problemer har jeg ikke mulighet til styrketrening eller rockering o.l. Så jeg vet ikke hva mer jeg kan gjøre, kan jo selvfølgelig være enda strengere med kostholdet, men det fjerner likevel ikke 30 cm med livvidde. Ja ja..

HI

Gjest .... ♥ ♥ ♥ ....
Skrevet

Hva med ketolysekuren?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...