Gå til innhold

Mannen min sovner ALLTID når han skal passe ungene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi han er så sliten..jobber sent og tidlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje fordi du like før har gitt ham utløsning? Det gjør jo menn veldig søvnige.

Skrevet

Javel............. gjesp............

Skrevet

Spørs om ikke du er på feil forum.....

Skrevet

Kanskje du skal slutte å kalle det "passe ungene"?

Man passer ikke sine egne unger vel.... Man tar seg av de, følger de opp, tilbringer kvalitetstid med de...

passer.... det er en barnevakt...

Skrevet

Selvfølgelig passer også foreldre sine egne barn, f.eks. når de vasker gulv, støvsuger, rydder på kjøkkenet, reparerer ting, osv. Ikke innbill deg at du kun har "kvalitetstid" (!) med barna dine, om du da ikke har betalt hushjelp, betalt gartner, betalt vaktmester osv til å gjøre alle praktiske oppgaver for deg.

Skrevet

ho-ho, ei besk kjeftekjerring ute og tramper???

Skrevet

Nei, jeg er uenig... Passe barna synes jeg er helt feil ord å bruke på tid man bruker på egne barn...

Skrevet

Nei, bare en som har noe mer intelligens og selvinnsikt enn deg (skal kanskje ikke så mye til).

Skrevet

Synd at du ikke også har noen argumenter for et såpass uvanlig synspunkt.

Skrevet

Lurer på hvor mange som har kallt deg ei humørløs hurpe.......

Skrevet

Uoverkommelig for deg at andre mener noe annet enn deg? Sånn er det når man mangler vett.

Skrevet

I en diskusjon er man avhengig av argumenter, altså ikke bare påstander. Vi venter i spenning, selv om vi ifølge deg er dumme og "mangler vett".

Skrevet

Jeg skriver jo at jeg synes det er feil å si passe barn når det er dine egne.

Er ikke dette forumet ment for at folk skal si sin egen mening??

Skrevet

På seg selv kjenner man andre (tror man). Ellers er det bare å bemerke at jeg aldri i mitt liv er blitt kalt humørløs. Snarere er jeg kjent for å være det motsatte. Men det er vel å merke av folk som kjenner meg, noe du ikke gjør.

Skrevet

Meninger i seg selv, uten noen form for argumentasjon, er strengt tatt uten interesse, ihvertfall i en samtale el. diskusjon med andre. Da ville vi jo bare ende opp med en svær samling av meninger uten noen begrunnelse, altså ikke mulig å komme videre, eller finne ut av hvorfor man mener det man gjør.

Skrevet

Anonym 12.39, det du skriver er en treffende beskrivelse av anonymforumet! Ingen forventer seg vel gullkorn her inne?....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...