Gjest Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Er du ny her??? I så fall,velkommen skal du være =) Her inne finner du det meste.Men en ting finner du ikke,og det er dårlig stemning. Denne siden har svart belte i å ha det gøy!! Kos deg =)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Denne slenger jeg meg på også:-) Har ikke sett nicket ditt, men det kan jo hende at du leser mer enn du skriver. Her er det moro å være. Så sleng deg i valsen og fortell oss litt om deg selv:-)
sheriffen Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 hei,jeg er ny ja..synest d er mye bra å lese,og kjenner meg igjen i mye.jeg har født 5 barn i alder 22,19,11,9 og 3..har også et barnebarn på 2,han har en hjerneskade,men verdens herligste gutt.så jeg har mange forum å lese her..er kjøkkenassistent i barnehage og trivest godt..er godt gift...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Velkommen hit:-) Så ikke nicket ditt før nå jeg:-) Her har vi det gøy, så sleng deg med! Tenk at du har 5 barn og et herlig barnebarn! Du er heldig:-) Håper jeg får oppleve barnebarn en dag også: - Livets dessert:-) Gleder meg til å leke med deg:-)
Karomamma Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Velkommen hit, sheriffen!! Gurimalla, 5 barn og barnebarn attpåtil! All ære til deg He he, jeg har nok med min ene på 3 1/2 Du får komme med noen gode råd til meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå