Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Går ut av stua om det er fotball, håndball eller annen sport på tv. Synes han er unormal!!!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 tjihi... min er også unormal Bare lastebiler som står i hodet på denne gubben. Og såklart discovery channel.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Hahaha. Samme her! Tvillinger skilt ved fødselen?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 Det er vel ikke noe unormalt det? Syntes det bare er greit jeg! Gubben min ser på rally og motorsport, men kan ikke fordra ball-idretter!! Eksen til ei venninne er helt fotballidiot, og kan ikke passe ungen dems om det er kamp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå