Gå til innhold

Hvor mange dager har dere igjen i dag? Mandag 10.11.08?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det 34 dager igjen:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

25 dager igjen! Det nærmer seg med stormskritt :-)

Skrevet

48

Skrevet

0! Termin i dag! Men tipper hun drøyer det en uke ca med å komme, er visst tradisjon for det i familien, og her er det ingen tegn til at noe skulle skje i løpet av de nærmeste dagene:-(

Men seff lov å håpe, i går pakket jeg stelleveska med babytøy og annet babystæsj til pasienthotellet:-)

Skrevet

80 dager igjen. Skal på ultralyd i dag:) Skal bli helt herlig å se om lille har det bra:)

Skrevet

40 dager - inkludert 14 arbeidsdager.....vil ut i permisjon nå!

Skrevet

1 dag igjen! Nå prøver jeg de fleste kjerringråd :-)

Skrevet

har 33 dager igjen her:D Skal til JM i morgen så skal hre om jeg kan får begynne med modningsakupugtur da:D Er jo tradisjon at de kommer noen uker før her i slekta så håper vesla holder d ved like, men har begynnt å tvile....

Skrevet

18, men en gang neste uke hadde passet bra;)

Skrevet

Termin i morgen - men ingenting som tyder på at det har tenkt å skje noe ennå!!! Er litt lei og veldig spent!!!

Skrevet

7 dager igjen, men tipper han kommer på onsdag!

Skrevet

gøy, jeg har også 66 dager igjen c",)

Skrevet

88 dager igjen. Men har fått beskjed om at de kommer til å sette igang tidlig fordi jeg har Kols. Så da vet jeg egentlig ikke helt..

Skrevet

Termin i dag! Drikker bringebærbladte til det tyter ut av ørene på meg og i går kveld spiste jeg porsjoner på porsjoner med grøt med MASSE kanel, men da jeg våknet i morges måtte jeg skuffet konstantere at det ikke hadde skjedd noe i natt heller... men det er vel kanskje litt kraftigere kynnere nå enn for noen uker siden.

Skrevet

23 dager igjen og begynner å bli veldig utålmodig.....

Skrevet

58 dager igjen her... Håper tiden går like fort fremover, som den hittil har gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...