Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Er støtte til barnehage (64% mener jeg å ha lest) til alle alenemødre, eller kommer det an på inntekt. I såfall hva er grensen? Hva om man er sykepleier og veldig ofte trenger barnevakt på kvelden +helg i tillegg til full barnehage? Får man dekket noe?
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Er det ingen som kan svare meg på dette??
wamaitha Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 du kan få dekket det ekstra parnepass du trenger utover barnehage, men opp til en viss sum, og etter hvor mange barn du har.. du må skrive hva du betaler barnevakten i mnd, og få den til og skrive under, og send inn sammen med bhg regningen.... Jeg jobber natt selv, og er også avhengi av ekstra barnevakt utenom barnehagen, og har ei som passer fast til en fast sum i mnd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå