Gå til innhold

Sover dere på dagtid?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sovner på dagtid hvis jeg blir sittende/liggende på sofaen. Men sjelden jeg legger meg for å sove.

 

Nå som jeg har ei lita og ammer om natta blir det ikke alltid nok søvn og da er det herlig å sove på dagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hender jeg er så trøtt at jeg bikker over på sofaen på ettermiddagene, men det er sjelden nå. Hendte da lillemor var liten at jeg la meg når hun sov på dagtid, men da ammet jeg jo også om natten.

Skrevet

Nei, det hører til sjeldenheten.....Men kan også huske at jeg hadde en periode da minstemann var liten, at jeg konstant var trørr, da sovnet jeg som regel i go stolen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...