*mamma t mathea - *fødeklar* Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 håper ikke det gir seg. har hatt vondt i omtrent hele natt. nesten ikke sovet. kommer ganske jevnt med vondt nå. ned mot lysken. ikke sånn super vondt enda. men nok til at eg må konsentrere meg :D er -8 idag så er virkelig på tide jah :D
Herkules Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Så heldig du er! Håper det tar seg opp og at du snart får en fin fødsel
Tuttelure Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 jeg vil og;) hehe.. håper det bare tar seg opp masse lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå