Gå til innhold

Hvorfor er vi egentlig sammen med menn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.klikk.no/samliv/forhold/article361843.ece

I åtte av ti skilsmisser skal årsaken være at mannen har vært utro.

I tillegg til dette vet vi at når det er to fulltidsarbeidene foreldre gjør kvinnen 4 ganger så mye husarbeid. Noe som gjør henne SYK.

Tror egentlig eneste grunnen til at jeg har en mann er at jeg dessverre tenner seksuelt på det mannligekjønn. Men det behøver jo ikke å bety at man behøver å leve i forhold.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg vet ikke jeg. Jeg vil jo tror at vi lever utenfor statestikken. Vil bo med pappaen til ungene mine, min beste venn og elsker. Ha en og prate med om kveldene, dele gode opplevelser med. Hjemme deler vi på husarbeid, jeg feks. vasker aldri gulv. Ikke tro på alt du leser, det er bare tall! Ingen par i vår vennekrets har gått fra hverandre etter at det kom barn inn i bildet, det må jo tale for noe.

Skrevet

Med mindre du er middelaldrene, så er de vel litt tidlig å uttale seg om de går fra hverandre eller ikke? Naiv innstilling. HI har gode poenger. Bare sunt med realisme.

Skrevet

Da bør kanskje noen hver spørre seg om grunnen til mannens utroskap. Kan jo tenkes det har noe med partneren hans å gjøre? Å nei, forresten, vi kvinner er jo alltid uskyldsrene, trofaste og engleaktige.

Ellers mener jeg å ha lest i diverse avisartikler at det i et flertall av sakene er kvinnene som tar initiativet til skilsmisse, enten det har noe med utroskap å gjøre eller ikke.

Intervjuundersøkelser skal man forresten være forsiktig med i denne sammenheng. Menn har det med å "skryte på seg" erobringer, mens kvinner gjør det motsatte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...