En liten familie på tre:-) Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Hei jenter! I dag har det vært skikkelig aktivitet inni magen! Magen beveger seg og hun er skikkelig aktiv inni der. I dag tidlig var det bare hyggelig, men nå begynner jeg å bli bekymret for at hun ikke skal ha det bra.. Er det grunn til bekymring ved for mye aktivitet? Hvor mye er for mye aktivitet? Håper på svar:-)
Silje med snuppa i magen <3 Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 jeg har dager hvor jeg kjenner masse mer liv enn andre dager. Det kan være lillegutten som sier fra at jeg må ta det mer ro, men tror ikke de lider noe nød selvom de er mer aktive noen ganger.. legg deg på en rolig og trygg plass, med ei beroligende, strykende hånd på magen, å prøv å roe babyen ned:) har lest og selv kjent at det hjelper! har også hørt at man skal "massere" der du kjenner babyen, med ei hånd mot klokka:) (mot klokka er vel for å forhindre forstoppelse).. merker han blir mer aktiv når jeg spiser og drikker noe søtt :S men jeg klarer ikke la være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå