Gå til innhold

Symptomer IKM uke 46-47

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som merker noe? Her er det flere ting på gang:

- Såre brystvorter (sambo kommenterte de idag, sa han aldri hadde sett de sånn før).

- Gul kremaktig utflod.

- Stikking i magen nede på høyre side, nå gått over til irriterende murring.

- Trøtt hele tiden, sover lett 14 timer i strekk.

- Irritabel, har veldig kort lunte.

- Rar følelse i kroppen, en varm kvelende følelse, greier ikke å sitte sammen med sambo i sofaen eller få en klem av han. Ekkelt å ha på klær(!)

Har ikm ca 17.nov.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner også flere ting. Har IKM den 20, muligens ett par dager dager før da jeg tror EL kom tidligere enn beregnet.

Fysiske tegn:

- Kvalm, kvalm og atter kvalm i bølgedaler

- Føler meg sliten/uopplagt og trøtt

- Synes både mat og drikke smaker rart/annerledes på en måte

- Stikking/murring nederst i magen, spesielt høyre side.

- Hoven/øm i skjeden/underlivet, litt nedpress.

- Kort lunte (uff)

- Føler at jeg "har noe" inni magen

- Blodårene i brystene har blitt mer fremtredende, brystvorten har liksom økt litt i volum synes jeg(!)

Psykiske tegn:

- Jeg drømmer at jeg er gravid og i drømmen har jeg to fine gravide mager!!!

- Er overbevist om at jeg har blitt gravid =)

Synes det er en evighet til vi kan teste, hehe =)

Skrevet

Oi oi, dette hørtes jo lovende ut! Synes og det er en evighet til vi kan teste, men har bestilt noen high sensitive tester fra baby or not så jeg kommer til å starte testingen på onsdag eller torsdag tenkte jeg. Vet det er tidlig, men vet jeg ikke kommer til å greie å la være når jeg har testene i hus ;)

Skrevet

Jo - er jo litt tidlig å teste, jeg skjønner deg bare såååååå godt - men søren heller, hvorfor ikke? Selv om jeg vet det er bortkastede penger så skal jeg på apoteket i morgen tidlig når det åpner og har tenkt å kjøpe ett lite lager med tester og jeg kommer 99,9% sikkert til å begynne å teste allerede i morgen, hehe =)

Har ikke tålmodighet til å vente lenger =)

Jeg er bare i første pp og merker hvor urolig og utålmodig jeg er - og så prøver jeg å tenke på dere andre som har pp etter pp etter pp, huff, det må være ufattelig frustrerende å liksom ikke få det til?? Var jo selv forberedt på at det kunne ta lang tid med meg også, opptil ett år, så ble veldig overrasket når disse symptomene ble så fremtredende fra torsdag/fredag og frem til i dag...

Lykke til "Vi vil ha en liten knert 7 pp" - jeg krysser fingrene for at du har en liten spire =)

Klem fra

Skrevet

ikm fredag 14.nov

fysiske tegn:

ømme bryster/brystvorter

større felt som er brunt

trøtt

kort lunte til tider, minst ein gang daglig eg glefse

blodårene på brystene er mega store aldri sitte de på meg sjøl

kløe nedentil

spiser ikke ting eg elsker :( hehe

ikke tegn til mensen

Skrevet

trøtt,megatrøtt

stikkinger i høyre side.

svimmel

ikke lyst på snop,noe som ikke er normalt!

uggen..

ikke menssymptomer.. ikm på tirsdag om en uke.. har ikke vert sånn uggen noen a de andre 5pp

Skrevet

2 symptomer:

VELDIG ømme bryster

Hodepine.

IKM fredag 14.11.

Testet mandag 10.11: POSITIV! :)

Skrevet

Ømme bryster... Hele tiden, som om de er veldig kalde, og jeg klarer ikke å varme dem opp. Ellers lite symptomer, ingen kvalme eller noe, men jeg håper virkelig at dette er 'nok', og at jeg får en positiv test neste uke! Ikm-dag søndag 16. eller mandag 17.

Skrevet

hadde en bitteliten blødning i går,og har ellers ømme bryst.har ikm 18 og håper på det beste;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...