Gå til innhold

dere som har tatt KS, ble dere sydd eller stifta??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt ett KS, og ble da sydd, men hører om fler som sier de ble stifta sammen... Det høres så lite stabilt ut, så vil gjerne høre hva deres erfaring er. Skal ta nytt ks om to uker, så lurer veldig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sydd. Men forskjellige gynokologer foretrekker forskjellige ting. Tykke mennesker blir stiftet.

Skrevet

altså, nå er jeg ett av de tykke menneskene, og jeg ble sydd.....

dere som har blitt stifta... forklar hvordan det ble gjort, og hvordan det gikk for seg etterhvert er dere snille...

Skrevet

HEHE, DET ER DA VEL FOR POKKER IKKE EN GYNEKOLOG SOM FORETAR KEISERSNITTET OG SYINGA

Skrevet

Jøss, det har jeg aldri hørt før, hvordan ser man om en gravid er tykk, de er jo smellfeite på slutten men nesten alt er vann og unge. Jeg hadde over 15 liter vann i kroppen da ungen min ble født, håper jeg ikke ble stifta fordi legen trodde jeg var feit.

Men stifting fungerte fint på meg, selv om jeg ikke er feit. Blir litt arr etter stiftene, små prikker, disse forvant etter ca 4-5 mnd, nå er det bare en syltynn strek igjen fra der de åpna. Men det er visst avvgjørende når de fjerner stiftene for hvorvidt det blir arr har jeg hørt, men mine er borte selv om stiftene først ble fjerna etter 10 dager, som er sent slik jeg har forstått det.

Skrevet

Men det er veldig ekkelt å ha stifter, å kjenne at det er metall som står i huden, hadde litt brennende smerte i noen av de, stod sikkert i noe nervevev regner jeg med, elers går de helt greit å fjerne, husker ikke hvor mange det var, kanskje 10-15, var bittelitt vondt å fjerne de, men langt fra smertefult.

Skrevet

Ehh, JO, det er gynekologer som foretar ks og sying!!!

Skrevet

Jeg er også en av de litt tykke menneskene og jeg ble sydd, og det ytterste hudlaget ble bare teipet sammen. Såret grodde kjempefint og er idag kun en liten, tynn strek under trusekanten!!

Skrevet

Han som har sydd meg to ganger er ingen gynekolog, så kanskje det er forskjell fra sted til sted

Skrevet

Jeg ble stiftet, er snart 5 år siden. Og arret er kjempe fint..

Skrevet

Jeg er ikke tykk, men ble stiftet. Det er opp til hver enkelt fødselslege å velge om han eller hun vil sy eller stifte.

Merket ingenting til stiftene, og de er mye enklere å fjerne enn sting. Har veldig pent arr. Det er like sikkert å ha stifter som sting.

Jeg jobber på en kirurgisk avdeling og det er mer og mer vanlig at man stifter istedenfor å sy.

Skrevet

Første gangen ble jeg stiftet, og andre gangen ble jeg sydd fordi jeg ikke tålte stiftene. Tykke mennesker blir stiftet?? Jeg var langt fra tykk, så det er det nok lite hold i. Er i såfall ikke bare tykke folk..!

Skrevet

hehehe jaja..er vel feit jeg da siden jeg ble stiftet...hmm..trodde ikke jeg var feit menmen..lærer noe nytt hver dag..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...