Flode Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Har fått i oppdrag å bestille bord til 20 stk. Stedet bør ligge i umiddelbar nærhet eller på Karl Johan, da ingen av oss er særlig lommekjent og alle kommer til å ankomme fra forskjellige steder. Det bør ha et rimelig normalt prisnivå og servere mat som paser de fleste. Ikke kinesisk. Hjelp??
Gjest -<<- Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Hvor formelt? Om det skal være uformelt og lite eksotisk (siden du presiserer ikke kinesisk) er Egon på Byporten et greit alternativ. Definitivt ikke spesielt stylish, men praktisk beliggenhet, grei service og grei - om enn kjedelig - mat.
Shamy Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Hva med Friday's? Ligger i Karl Johan Kjempegod mat og veldig god service! Hjemmesiden dems http://www.fridays.no/
Flode Skrevet 9. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2008 Ja, det er en helt uformell middag. Det eneste vi "krever" er muligheten til å sitte ved et langbord. Det er noen i gjengen som ikke spiser kinesisk, derfor er det greit å styre unna dette. Takk for forslaget - jeg tar gjerne imot flere forslag før jeg bestemmer meg! )
Gjest -<<- Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 Friday's er også et slikt sted, og Hard Rock Cafe også i grunn. Uformelt, døll men god mat etc. Disse to ligger litt lenger oppe på Karl Johan.
Flode Skrevet 9. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. november 2008 Har sjekka den ut nå, og den virker midt i blinken. Tusen hjertelig!!
hundemamma ♥ Skrevet 10. november 2008 #8 Skrevet 10. november 2008 Ville heller dratt til Aker Bygge på Friday's der. Jeg mener maten er bedre samme med lokalet. Er jo bare 5-7 min fra Karl Johan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå