Shabby Cheap Chic Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Leiter etter gode interiørblogger også som viser hvordan gjøre hjemmet vakrere ved hjelp av litt oppussing av gamle ting o.l.. Alt fra møbler til lyestaker..
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 lisbethsinlilleverden.blogspot.com
Shabby Cheap Chic Skrevet 9. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2008 er den din eller? Utrolig fin og koselig blogg:)
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 hehe, nei er du gæren, er ikke så kreativ, men finner mye inspirasjon der selv om jeg ikke er så shabby chic. hun er utrolig flink. bare ta en titt på pikerommet hun har laget til datteren sin;)
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 på siden hennes er det også linker til mange andre interiørblogger
Shabby Cheap Chic Skrevet 9. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2008 Jeg kikker for harde livet... Så mye fint også så mye fint.. Forelska meg i den siden... Skal kikke på jenterommet nå..
Gjest Skrevet 9. november 2008 #7 Skrevet 9. november 2008 http://norskeinteriorblogger.blogspot.com/ Her finner du sikkert noen som faller i smak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå