Gå til innhold

mye fint på HM-onlineshoppen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

om dagen ja.. men fy fader hvor fort det blir utsolgt! har HM lagt seg på en litt mer "eksklusiv" linje, der alle ikke kan ende opp med samme kjole på julebordet?

www.tinkerbelle.blogg.no

hadde lyst på buksene.. og de var der fredag.. lørdag var de utsolgt. heldigvis bestilte jeg cardien på fredag da. hmf.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist jeg var inne hadde de alt jeg kunne tenke meg, men var fornuftig og logget ut uten å trykke bekreft :)

Så forhåpentligvis er det utsolgt i min størrelse... =)

Du (S)TinkerBelle <3?

Har du noe erfaring med StopStaring? Handlet derfra?

Mye fint der, vurderte å sette noe på ønskelista =)

Skrevet

ja.. jeg har sikkert 10 kjoler fra stop staring.. hva lurer du på? det er trygt å handle fra de ja, men du blir "tollet" på varen fordi de skriver ikke ned eller setter gave.

Skrevet

Såpass.

Nei lurte vel på om det er så fint som det ser ut til.

Hvordan er størrelsene der?

Hvordan er fasongen på kjolene, passer de normale mennesker?

Ja toll og sånt regnet jeg med.

Skrevet

jeg er veldig normal. hehe. har vært en størrelse large hos SS og nærmere meg vel en størrelse M nå kanskje... Det er mye stretch i de fleste kjolene og det er veldig fine i fasongen. holder seg kjempegodt, og er knallfine.

de passer jo om man har en sånn stil da, og ellers er det jo mange som er "mer vanlige" for de som ikke er så opptatt av 50tallet som jeg er. hehe.

Skrevet

Så bra =)

Da håper vi på myke pakker under treet =)

Skrevet

hehe. ja jeg håper også på myke pakker, men ønske rmeg bare en kjole fra SS for øyeblikket. hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...