h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 gleder du deg til lørdagen no da, når vi skal på Putti plutti Pott...... det gjør vi:)))
ana baroma Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Er det meg du mener? Da må jeg ha gått glipp av noe;) Skulle veldig gjerne tatt turen på PuttiPluttiPott, men tror ikke vi har billetter hvor det nå enn skal spilles:) Eller er det en annen som heter det samme her?
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 10. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2008 hmmm.... ja, da må jeg ha tatt feil.... er jo så mange trøndere her...hehe:))
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 10. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2008 de skal spille i Olavshallen til helgen, mange forestillinger:))
ana baroma Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 Åja, litt langt unna det da:) Bor i Lillesand, så det er i lengste laget, hehe. Men fort gjort å blande nick! Kos dere masse på forestillingen!
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 10. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. november 2008 Er vist Fru Hotten Tott som skal dit: blander dere jeg...hehe:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå