Gå til innhold

Andre enn meg som har ligget med gifte familiemenn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte for en tid tilbake en kjempekjekk mann ute på byen. Sa nesten klikk med en gang, og jeg forlot mine venninner og han forlot sine venner. Havnet hjemme til meg, tok noen glass vin og koste hele natten. Han gikk sent neste formiddag og vi avtalte å møtes igjen senere på kvelden.

Kvelden kom og mannen dukket opp med verdens nydeligste blomsterbukett og en flaske vin. Spiste god mat og hygget oss denne kvelden også. Snakket om alt, han hadde nylig avsluttet et langt forhold, og ville en gang i fremtiden ha mange barn. Hadde jobb han trivdes i og mange gode venner. Han virket rett og slett perfekt.

Dro ikke fra meg sent søndag ettermiddag og vi ble enige om at vi skulle fortsette og se hvor dette bar hen. Snakket flere ganger iløpet av uken og alt virket så bra.

Søndagen etter er jeg sammen med alle damene i familien ute og spiser. Ser så "min" mann komme gjennom døren, greit nok tenker jeg, skal ikke han også få spise ute. Bak han kommer to små barn og en dame som bærer et spedbarn. Ser de setter seg sammen og ungene kaller ham pappa, ser han holder hånden til damen og de virker svært så forelsket.

Kjente jeg ville spy når jeg så dem. Hvilken mann gjør noe slikt mot familien sin? Hadde mest lyst til å konfrontere han med det, men kunne selvfølgelig ikke gjøre noe.

Eneste jeg gjorde var å sende en sms og spurte om middagen smakte. Hørte aldri fra han igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

snakk om å leve dobbeltliv da..stakkars dame og barn.

uærlig mot deg også, for sånn du krev innlegget dit så fikk jeg inntrykk av at han sa han var singel..

fysj

Skrevet

synes litt synd på deg jeg HI, må ha vært ett kjempesjokk.

Skrevet

Denne mannen var både slem mot deg og kona si. I hans verden finnes kun HAN. Æsj. Full av vemmelse. Håper det går greit med deg HI

Skrevet

Snakk om egoister ja.

Levde i lykkerus i litt over en uke, men samtidig er det mye som kan drømmes om bare på den korte uken. Tenkte så lykkelige vi kom til å bli, og slike ting.

Syntes også synd på damen hans, lurte på om hun visste, kanskje hadde hun tilgitt ham, men trodde selvfølgelig hun var like uvitende som mmeg.

hi

Skrevet

Kan jeg spørre om noe privat siden du er anonym:

Slikket han deg?

Skrevet

Haha. Vet ikke en gang om du er seriøs eller ikke.

Men nei, han gjorde ikke det.

hi

Skrevet

Mange menn er utro når de har spedbarn hjemme. Synd, men sant.

Skrevet

For at de skal være en utro mann, er det svært ofte også en utro kvinne. Det er vel ikke et hår bedre? Og skulle man først prøve å forsvare utroskap, kan jeg vanskelig tenke meg en bedre grunn enn at mannen for en lengre periode er avskåret fra sex med kona fordi hun (naturlig nok) prioriterer barna for en ganske lang periode.

Skrevet

Forsvare utroskap med at kona ikke orker sex ifbm svangerskap og fødsel? Hjerterått! Urettferdig å dytte ansvaret over på kona for mannens utroskap!

Skrevet

Men så skrev jeg da også "skulle man først prøve å forsvare utroskap". Hvis du er i stand til å lese, og i tillegg sette deg inn i andres situasjon et lite øyeblikk, blir ikke verden fullt så enkel som du later til å tro at den er. Når det er sagt: jeg er ikke tilhenger av utroskap, og har aldri vært det selv, heller ikke min mann, såvidt jeg vet.

Skrevet

Jeg fryktet at DU tror verden er så enkel. Nemlig. Jeg er realist og vet at mange menn er utro med spedbarn eller gravid kone hjemme. Har selv truffet en del sånne, og de får meg til å spy.

Skrevet

Hvor er logikken din, om den i det hele tatt fins? Hva med å rydde bort bjelken i ditt eget øye før du leter etter flisa i andres? Hva får deg til å tro at du selv, i ensom majestet, har den fullstendige oversikt og er den eneste moralske person her i landet?

Skrevet

Hvem i faen er det du kjefter på? "Bjelke i eget øye" - er du helt blåst i topplokket? Ta deg en beroligende pille og gå og legg deg, du.

Skrevet

Da er det bare å konstatere at du må være sterkt sosialt tilbakestående, og ute av stand til å diskutere med andre enn deg selv. God bedring!

Skrevet

Takk deg selv. Du er jo ute av stand til å si hva det egentlig er du reagerer på, så hvem det er som diskuterer med seg selv, det spørs...

Skrevet

Siden den damen hadde barn og en liten baby med sin "utro mann" så er nok muligheten stor for at hun sitter her inne....

Skrevet

Ja. jeg har et forhold til en. Ikke at det gjør det OK, men det dreier seg om et tvangsekteskap. Dette visste jeg ikke noe om da jeg traff mannen. Vi hadde et forhold i 7 mnd før sannheten kom for en dag. Jeg valgte å tilgi han og fortsette forholdet. Vi elsker hverandre og har begge lyst til å gifte oss og få barn sammen. Kona hans bor i et annet land, og han har ingen interesse av å være gift med henne. Han har ikke valgt henne engang. Foreldrene hans valgte henne. Han har ingen følelser for henne overhodet. Men de har barn sammen. Det er ikke bare bare å skille seg i hans kultur . Han befinner seg i en svært vanskelig situasjon, mtp at familien hans vil kutte all kontakt dersom han bringer skam over familien. I praksis innebærer ekteskapet deres ikke noe annet enn et papir. Både meg og han elsker hverandre og ønsker å tilbringe resten av livet sammen. Vet at jeg på en måte er medskyldig i utroskap. men... det er en situasjon jeg ikke har ønsket å havne i...! Han er drømmemannen min. Kunne ikke tenke meg noen andre enn han.... og det er vanskelig å bryte....! Hva som skjer videre, vet jeg ikke, men det jeg vet er at både meg og han elsker hverandre av hele vårt hjerte, og da kan det vel bare gå en vei.

Dere synes sikkert det er egoistisk av meg, mtp at han har barn, og at jeg "ødelegger en familie", men i.o.m at han ikke elsker kona, og var interessert i å bli kjent med andre jenter, (slik han traff meg) , så om ikke han hadde truffet meg, så hadde han truffet en annen jente som han hadde blitt forelsket i, og det samme hadde skjedd uansett.

Skrevet

Jeg har ikke ligget med en som er gift, men jeg har hatt en sov var samboer.

Han var hos meg hver helg og hos samboeren i uka, de har barn sammen nå.

Kan ikke forstå meg på såne menn som driver sånt, mange vil sikkert se på meg som en hore men jeg fikk det jeg ville og hva han drev med er hans ansvar og samvittighet. Har fått vite i ettertid at det ikke bare var meg han hadde på si. Godt jeg forlangte at vi skulle bruke kondom.

Hadde nok ikke gått med på ett sånt opplegg nå, men hva gjør man ikke når en er ung og dum.

Har vært borti mange menn som er gifte som er ut etter ett napp på byen, synes det er utrolig at de sekker seg opp med en "jeg er gift, men trenger litt moro".

Skrevet

Kan så være. Tror ikke hun kommer til å kjenne seg igjen uansett. Er ikke derfor jeg la ut innlegget.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...