Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 den ene dataen vår, bærbar lagde plutselig en høy skurre lyd, og etter det luktet det på en måte litt svidd av den, men den fugerer helt fint ennå...rart. ..noen som vet hva dette kan ha vært?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 hissig eller? tenkte kansje det var noen data kyndige her inne, og det er ikke jeg og tydeligvis ikke du heller, så da er det vel bare å la være å svare? dette er ikke kranglesiden vettu, hvis du skal lage kvalm og være frekk så er vel det stedet for deg??
Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 bare fordi du ikke kan hjelpe meg betyr det ikke at ingen andre kan;)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 spurte da virkelig ikke om noen kunne finne ut akkuratt hva som var galt, men om noen som har peil på data kansje kunne ha en anelse? hvis det er et veldig stort problem for deg så får du be moderator fjerne tråden da vel:)
Sånn kan det gå Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 Kan høres ut som om vifta ikke er helt i form. Du bør i alle fall ikke bruke den mer før den er fikset, om du ikke vil risikere at den avgår ved døden om kort tid.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 9. november 2008 #6 Skrevet 9. november 2008 Syntes ikke spørmålet ditt var dum jeg:)) Gjør slik som oktaviastar skriver du:)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #7 Skrevet 9. november 2008 takk for svar:) tror faktisk vifta har røket tidligere på samme pc den er gammel, fra 2003.. hmm.. må vel uansett levere den inn da. godt vi har to:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå