Gå til innhold

kan det være..........?


Anbefalte innlegg

Skrevet

noe på gang....?

 

har såååå vondt i korsryggen, har enten veldig vonde kynnere eller så er det begynnelse på rier.... men er jo bare 36+2.

 

kan det være fødsel på gang eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er 36+2 ifølge ul termin.

Skrevet

Har også hatt kjempevondt i korsryggen, men det har gitt seg. Kommer og går litt. Vanskelig å si om noe er på gang, men det skjer iallefall noe der nede, er nok modning iallefall. =)

Tar i mot alle smerter med glede.

Skrevet

ja, det gjør jeg også, vil ha masse vondt nå....:) er så grusomt lei.... mens termin min er 12/11 så håper lillegutt bare kommer.

har sånn murring og er skikkelig øm nedentil også.... vet ikke om det har noe å si...?

 

Girlygirl83 på overtid: er du langt på overtid?

 

 

Skrevet

Er også øm der nede og kjenner murringer og stikkinger innimellom.

 

Nei, hadde termin i går, så ikke langt over akkurat. Men ble plutselig fryktelig utålmodig når jeg gikk over termin. Hadde en følelse av at jeg skulle få litt før. Jaja, babyen kommer vel når den kommer :)

Skrevet

okei, da har du jo heldigvis ikke gått så lenge over, håper det skjer noe med futt i snart da:)

vet du hva det blir?

er det din første eller?:)

 

 

Skrevet

Jepp, første og det er en liten jente :) Gleder meg sånn.

 

Første din og eller? vet du kjønnet?

Skrevet

nei, venter nr 3. har en gutt og en jente. venter en gutt til nå:)

gleder oss masse:)

 

ja, du har virkelig noe å glede deg til:)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...