tiny med 3 små:) Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 noe på gang....? har såååå vondt i korsryggen, har enten veldig vonde kynnere eller så er det begynnelse på rier.... men er jo bare 36+2. kan det være fødsel på gang eller??
tiny med 3 små:) Skrevet 9. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 9. november 2008 er 36+2 ifølge ul termin.
Girlygirl83 Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Har også hatt kjempevondt i korsryggen, men det har gitt seg. Kommer og går litt. Vanskelig å si om noe er på gang, men det skjer iallefall noe der nede, er nok modning iallefall. =) Tar i mot alle smerter med glede.
tiny med 3 små:) Skrevet 9. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2008 ja, det gjør jeg også, vil ha masse vondt nå.... er så grusomt lei.... mens termin min er 12/11 så håper lillegutt bare kommer. har sånn murring og er skikkelig øm nedentil også.... vet ikke om det har noe å si...? Girlygirl83 på overtid: er du langt på overtid?
Girlygirl83 Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 Er også øm der nede og kjenner murringer og stikkinger innimellom. Nei, hadde termin i går, så ikke langt over akkurat. Men ble plutselig fryktelig utålmodig når jeg gikk over termin. Hadde en følelse av at jeg skulle få litt før. Jaja, babyen kommer vel når den kommer
tiny med 3 små:) Skrevet 9. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2008 okei, da har du jo heldigvis ikke gått så lenge over, håper det skjer noe med futt i snart da:) vet du hva det blir? er det din første eller?
Girlygirl83 Skrevet 9. november 2008 #7 Skrevet 9. november 2008 Jepp, første og det er en liten jente Gleder meg sånn. Første din og eller? vet du kjønnet?
tiny med 3 små:) Skrevet 9. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. november 2008 nei, venter nr 3. har en gutt og en jente. venter en gutt til nå gleder oss masse:) ja, du har virkelig noe å glede deg til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå