SuperGlad Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Jeg elsker katastrofefilmer som omhandler nartufenomen osv. Nå virker det som om jeg har sett alle som kan ses, så noen som kan tipse meg om en bra katastrofefilm?
Zyan Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 I am legend. Så den igår faktisk. Kanskje ikke det du kaller katastrofefilm, trooor jeg? Her handler det om sykdom som utsletter menneseker på hele jorda... Syntes den var overraskende bra, fengende (tittet aldri på klokka eller måtte på do etc).
Tante Blås Squaw Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Virus Armageddon Independence Day The Day After Tomorrow ....og litt på siden; The Island Logan's Run
SuperGlad Skrevet 9. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2008 Sett den :-) Å er slike filmer jeg liker :-)
SuperGlad Skrevet 9. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2008 uuhhh har ikke sett virus :-) The day after tomorrow står på nå :-) Hva handler Logan`s run om?
ahh...dumme, gamle mamma Skrevet 9. november 2008 #6 Skrevet 9. november 2008 http://lister.vg.no/?do=show&id=3938 her er ei liste... du har sikkert sett de fleste
Gjest Skrevet 9. november 2008 #7 Skrevet 9. november 2008 The day after tomorrow, er kjempebra, Kråketæra:) En annen som er veldig fin, er World Trade center, omhandler naturlig nok 11 september katastrofen, den er ganske dyp. Handler om redningsmennene og hvordan de setter sine egne liv i fare for å redde andre. Kan absolutt anbefales.. Kankje ikke akkurat naturkatastrofe, men katastrofe var det jo!
Tante Blås Squaw Skrevet 9. november 2008 #8 Skrevet 9. november 2008 Gå inn på imdb.com ) Logan's Run er en gammel film (1973, tror jeg det var...). Står plot og greier på imdb.com.
ahh...dumme, gamle mamma Skrevet 9. november 2008 #10 Skrevet 9. november 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_disaster_films kanskje du finner noen her
Libido- Skrevet 9. november 2008 #12 Skrevet 9. november 2008 Armageddon Twister Deep impact Independentsday Titanic Backdraft The day after tomorrow United 93 Outbreake World trade senter Wolcano The wolcano disaster The sum of all fears The day after Kina syndromet Dante's peak Daylight Hard rain Waterworld Ladder 49 Firestorm 28 days after 28 weeks after Fatal contact Flying virus Asteroid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå