Gå til innhold

Det ser ut som om katten min har mista to av

Anbefalte innlegg

Skrevet

følehornene sine.. Går det ann?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Katten min mistet alle. Men det var med hjelp av ei saks og en gutt.

Skrevet

Eeehhhh...neeei, tror ikke det går, for jeg ahr aldri hørt om katter med følehorn. De jeg vet om har følehår;)

Men i en slåsskamp kan nok noen av følehårene forsvinne. Eller at noen ikke har vært så snille med katten. Eller at katten har vært litt for nysgjerrig i nærheten av levende lys:)

Skrevet

værhårene til en katt er sansene deres..så når de blir klipt bort av ett lite barn,eller mister de på et vis,kan de miste de sansene til det håret gror ut igjen. vet om en katt som fikk værhårenen klipt av.. han mistet totalt balansen.. gikk på alle vegger stakkars..og ikke ville han spise..

men vet også om en annen katt som bare mistet halvparten av to værhår..og tok ingen skade av det..

men sjenerelt sett, så er det sansene deres...ellers så husker jer helt feil her..og er totalt på jordet...kanskje det bare er de som gjør at de rett og slett holder balansen sin..nå ble jeg litt usikker selv her...

men det er uansett ikke bra for kattene og miste mange værhår på en gang..

Skrevet

Ettersom hva jeg vet er det helt vanlig at kattene mister værhårene sine. Hvis du ser nøye etter ser du at nye små værhår er svarte, etterhvert som de vokser blir de mer og mer hvite, og når de er helt hvite faller de av. Sånn er det i alle fall med min pus.

(Men det skal sies at hun har værhår, og ikke følehorn - det har jeg ikke sett på en katt ;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...