Amalie82 Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 er det flere som synes det er helt pyton med tiden frem til en kan si at en er gravid? Alt stresset med å skjule det... Kjenner jeg synes det er kjempe slitsomt!!
mami78 Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Slitsomt, ja! Jeg må si til sjefen i morgen for jeg greier ikke å dra på jobb.Kvalmen satt inn for fullt...men ellers venter jeg litt. Er i uke 6 . Du da?
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Hvorfor skjule det om du syntes det er så slitsomt?? Vi har sagt det for lenge siden vi.Er 8 fullgåtte uker på tirsd. Om vi hadde mistet så vet jo folk hvorfor vi er lei oss.
trine->mai07 og juni09 Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 Vi har fortalt det til familie og venner i dag.. Er 8+0. For det første har jeg vært kjempedårlig i det siste, spydd 3-4 ganger hver dag, så folk har skjønt at det har vært "noe". Og for det andre så har jeg problemer med å få på meg buksene mine....
Torshov!! Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 Veldig slitsomt!! Mamma og pappa og søster og en besteveninde vet det, men ønsker ikke å si noe på jobben før de 12 magiske ukene har gått. Skal i jobbintervju denne uka med sjefen over alle sjefer pga. strukturelle endringer i firma og ønsker IKKE at dette skal ha inflytelse på hans oppfatning av situasjonen fremover. Har vært småkvalm lenge med dette har gitt seg. Har hatt veldig ofte vondt i hode og dette er ikke gøy å "ha med seg" på jobb... er nå 10+2 og kvalmen har sluppet taket litt så satser på å holde det hemmelig for kolleger et par uker til )
Amalie82 Skrevet 10. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. november 2008 Er i uke 7. Synes det er litt ekkelt fordi jeg har jobbet bare 3 mnd. etter forrige perm., og fordi jeg er lærer for en 10. klasse, og da er det ikke noe særlig hvis jeg blir sykemeldt. Får i såfall dårlig samvittighet ovenfor de, og egentlig så er jeg dausliten!
Anita*født* Skrevet 11. november 2008 #7 Skrevet 11. november 2008 Jeg jobber natt og synes det er pyton for tiden,er redd miste pga dette og at jeg er 35...Men jeg tenker ikke si noe før jeg absolutt må-.Mest gruer jeg meg si det til min datter da jeg er redd hun blir lei seg,er skilt fra hennes far og venter i nytt forhold. Er redd hun skal tro jeg kommer elske henne mindre da hun bor hos sin far.. Ang jobben er jeg usikker... grrr masse tanker man egentlig ikke trenger=))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå