Harald Ripultfør Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Lurer på hva jeg skal ønske til hun av familie og venner..
Banshee Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Snuppa ønsker seg hund i julegave, svigers driver oppdrett og fikk valper igår (som jeg var jordmor på) ;o)
Harald Ripultfør Skrevet 9. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2008 Så koslig. Jeg har vært med på mange valpefødsler selv! Skal hun få hund til jul da?
Banshee Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 Hehe, nei...vi har allerede en selv. Svigermor mente vi måtte ha en til da...men jeg vet ikke om jeg orker to voksne, to hunder og forhåpentligvis snart 2 barn i leiligheten her! *ler*
Franz Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 - ull klær - bøker - puslespill - dvd (postman pat,små einstein) - akebrett - lekekjøkken - kopper og kar - lekemat - cd med kjente og kjære barnesanger - tegnesaker - Play-Doh (modelleire) - klær Selv skal vi kjøpe Bergans sekk og noen gode tøfler til junior,regner med det blir "nok" leker uansett
Harald Ripultfør Skrevet 9. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2008 Nei, det er ikke bare bare med hunder, barn og familieliv!
Harald Ripultfør Skrevet 9. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. november 2008 Takk for tips, franz!
OsloMor Skrevet 9. november 2008 #8 Skrevet 9. november 2008 Når jeg spør svarer hun bare at hun ønsker seg bamse, så jeg vet ikke helt jeg.
Gjest Skrevet 9. november 2008 #9 Skrevet 9. november 2008 2 åringen her skal få denne: http://www.barneparadis.no/comersus/store/comersus_viewItem.asp?idProduct=1288 så mor kan låne den ved behov:) I tillegg skal hun få matchende badekåpe. Av farmor og farfar ønsker hun seg stor dyne og sengetøy. I tillegg blir det nok noen interiørting til rommet hennes i Le petite princesse serien.
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 9. november 2008 #10 Skrevet 9. november 2008 ingenting. "hva er jul"? har kjøpt klær, bøker og traktorer.
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 9. november 2008 #11 Skrevet 9. november 2008 Min ønsker seg brus.. Det gjorde han til bursdagen også.. Om du spør han da.. Mammaen ønsker til han: Pysj Ullklær Hestra votter Plastelina Tegne- og malesaker Deler til Brio togbane Puzzlespill Bøker Ski Rattkjelke
OsloMor Skrevet 9. november 2008 #12 Skrevet 9. november 2008 He-he, brus ja, det var et veldig nusselig ønske synes jeg;0!
*mammatil3* Skrevet 10. november 2008 #13 Skrevet 10. november 2008 CD-spiller lydbøker bodyer i str 98
Mamman til AM&JS Skrevet 10. november 2008 #14 Skrevet 10. november 2008 Vi skal kjøpe en ny serie med leker som har kommet..som heter WOW....den er kjempe fin! Gutten vår lekte med det i en leketøysbutikk og vi fikk han nesten ikke derfra..
Gjest Skrevet 10. november 2008 #15 Skrevet 10. november 2008 Jenta mi vet ikke hva brus eller jul er hun... Men mammanissen har kjøpt fantorangen og så skal hun få seg akebrett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå