Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Har de siste ukene hatt litt slim i bæsjen min...ser det når jeg tørker meg at det er slimete..og lukter litt..rart. Noen som vet hva det kan være?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Kanskje du får tenner? (Sorry måtte bare...) Aner ikke hva det kan være, men jeg har også litt spesiell bæsj til tider, i forskjellig farge og konsistens. Bare for å gjøre denne tråden litt eklere. Har du vondt i magen eller noe andre plager da?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Hvis du googler dette spørsmålet får du MANGE treff, sjekket det nettopp ut...Jeg skrev slim i avføring....
Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 nei, ikke vonft i magan eller andre plager.. Men har lagt merke til at når jeg må bæsje, så må jeg til tider løpe veldig fort..(ikke diare, er normalt i konsistensen.men slimete) huff høres vemmelig ut detta
Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 Spist mye banan? Mye tomat? Grønnsaker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå