Kokkeli nyter våren:) Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 http://www.dagbladet.no/sport/2008/11/08/553283.html klarer ikke tenke hvor mye penger det er en gang...
bente69;) Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Nei takk, det er alt for mye penger. Det hadde blitt alt for mye styr å vunnet så mye penger. Takke meg til et liv som ikke lottomillionær istedet.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Åh, tenk å vunnet bare en brøkdel.... drømme drømme...
blond Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 Det hadde holdt med et par-tre hundre tusen for min egen del ellers kan jeg fint plukke ut noen organisasjoner jeg kunne støttet.
Northernlights Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 Men man kunne opprettet et fond, og gitt penger til fks unge studenter som ville studere i utlandet, eller penger til familier som ikke hadde nok til å etablere seg. Tenk på alle eneboligene man kunne gitt bort! =o) Jeg hadde tatt imot det, hvis jeg hadde vunnet ;o) No problem skulle jeg fått til å brukt det til noe. Det finnes mange barnehjem som desperat trenger penger rundt om i verden. Og forskjellige veldedige formål som gjerne tar imot. For mye penger er det ikke,nei ;o) Ikke hvis man deler ut. Jeg hadde iallefall gitt bort mye, og sikret fremtiden til ungene mine. Men ikke sånn at de hadde hatt det altfor lettvint. Noe må man jo kjempe for...
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 10. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. november 2008 Jeg hadde også tatt i mot hehe:) Men hadde gitt vekk masse til forskjellige ting ja. Og sikret meg og min familie og sikkert også venner for all fremtid. MEN jeg syntes det hadde våre bedre om 51 stk i Norge hadde vunnet en million hver i stedet for at en skal vinne alt. Men må jo si det begynner å friste å tippe når en hører om slike så vinner, kan jo ikke vinne uten å tippe..
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. november 2008 #7 Skrevet 10. november 2008 Jeg hadde også gjerne tatt imot. Da hadde jeg ikke drevet med sauer heller he he =) Hadde flyttet, eller kanskje bygd hus som jeg egentlig ikke har så lyst til. Og jeg hadde tatt med hele familien til syden i 2 uker. Og når jeg hadde kommet ned på jorda igjen hadde jeg startet et hestesenter for vanskeligstilte barn, barn med fysisk og psykisk utviklingshemninger, og for barnehjem/institusjoner. Der skulle jeg jobbet heltid. Hadde nok heller ikke kjørt en sliten skoda. Og tror jeg hadde ansatt en personlig trener =)
ana baroma Skrevet 10. november 2008 #8 Skrevet 10. november 2008 Jeg hadde villet starte et fond eller gått inn i et seriøst hjelpearbeid hvor kvinner var målgruppen. Der hadde jeg glatt brukt 10 mill. Så hadde jeg betalt litt gjeld og kjøpt meg en ny bunad. Resten hadde jeg satset på eiendomsmarkedet og forsøkt å skape noen arbeidsplasser her hjemme for. Samt trygget egen alderdom:) Såpass ego er jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå