Piri Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Vesla var i kirka og fikk 4-årsboka i dag. Mens vi står og tar av oss yttertøyet prikker det noen i ryggen min. Og der satt fadderne til vesla. De hadde, helt av egen fri vilje, møtt opp i kirka kun for å se på vesla fikk boka si. Jeg ble nesten rørt til tårer. Hadde ikke forventa det i det hele tatt. Jeg hadde ikke nevnt det for dem, men de har holdt seg oppdatert selv og planlagt dette lenge. Når jeg nå sier til dem at jeg satte utrolig stor pris på det så sier de bare at det skulle bare mangle. Skjønner ikke at jeg gjør så stort nummer ut av det. Men skulle det virkelig bare mangle? Hadde dere forventet at fadderne skulle stilt opp uoppfordret???
Gjest Siklerotte Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Ja, det hadde jeg gjort med to av fadderne ja - simpelthen fordi vi snakket masse om det før jeg valgte dem som faddere, og fordi jeg vet de ser på rollen som viktig. Men koselig når folk stiller opp uoppfordret da:)
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Nei, det hadde jeg aldri forventet. hadde reagert som deg:) Var utrolig fint gjort, synes jeg:) Var ikke en sjel som dukket opp i kirka da vår 4 åring fikk boka.....
Tøysetipp Skrevet 9. november 2008 #6 Skrevet 9. november 2008 Nei, det skulle ikke bare mangle. Det var en utrolig flott gest av dem. Hadde nok blitt rørt selv også. Når det er sagt så stiller alle fadderne opp for datteren min, om de ikke kommer i kirken så er de flotte og fine faddere for dèt. Jeg gjør det samme for mine fadderbarn, og hadde nok også kommet i kirken.
Piri Skrevet 9. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. november 2008 Godt og høre. Så da kan hun bare ta til seg rosen;)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. november 2008 #8 Skrevet 9. november 2008 sikkelig fint gjort. hmm. lille er da 4 men har ikke fått noen bok? får man "innbydelse" i posten eller?!
xxxJulianexxx Skrevet 9. november 2008 #9 Skrevet 9. november 2008 Det er da dere skjønner at dere valgte riktige faddere til datteren deres;o)
Mom2Two Skrevet 9. november 2008 #10 Skrevet 9. november 2008 Ja, det kommer brev i posten (S)Tinkerbelle:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå