Gå til innhold

hår på overleppa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er ditt beste tips til å få fjernet hår (bart) på overleppa? Til nå har jeg brukt silkepil, sånn som napper hår/maskin. Føler det sliter litt på huden..Noen som har fjernet det med laser el.,hvor mye kostet det? Jeg er kjempelei denna barten!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har desverre ikke noen gode råd til deg, men har akkuratt samme problemet selv:S

Har til tider brukt voks jeg da, har ikke turt meg på disse "maskinene".

Det sees ikke så godt, bare i veldig godt lys eller noe slikt.

Lot storesøsteren min barbere meg i ansiktet når jeg var liten, siden vi hadde sett pappa gjøre det. Var det dummeste!!:(:(:(

Har også tenkt på laser, og lurer jo da også på pris..

Skrevet

Hei, og vokse er nok det beste.. Ikke altid disse laser greien virker. Det koster ca 1000kr pr behandling og det kommer ann på hvor mange behandlinger du trenger for man må se hvilken vekstfase hårene er i.

Uff litt kronglete skrevet men er litt trøtt hehe:p

Skrevet

Jeg har samme problemet. Har brukt masse penger både på elektrolyse og laser. Ingenting har hjulpet .... De bare lopper deg for penger. Nå barberer jeg bare raskt over hver dag. Fungerer fint for meg.

Skrevet

Nei, fy hehe.. Du må da ikke barbere.. Da kommer det jo sånne mørke tykke skjeggstubber.. Gjør det ikke?

Skrevet

Det er en gammel myte. Jeg nappet, vokset, elektrolyse + laser fordi jeg hadde hørt det samme som deg. Til slutt tenkte jeg at jeg prøver. Helt sant; hårene er ikke blitt tykkere eller striere enn de var fra før. Har ikke mer hårvekst nå enn før og jeg har barbert (2 sek) i 10 år.

Skrevet

du!! jeg har det samme problemet..og har gjort det samme som deg...brukt høvelen hver dag.. på meg blir de ikke mørkere..men lover de kjennes godt når de vokser ut igjen under tolv timer senere.. de er så stive att det. er redd på å legge både lepper og hake bort til samboeren min..

så jeg begynte å nappe i stedet..(på haka)..da gikk alt mye bedre.. men denna overleppa sliter jeg veldig med.. er så dritt lei..

Skrevet

Da lurer jeg på noe. Noen andre som har prøvd den dyre laserdritten. Jeg har brukt tusenvis av kroner og vært der mange ganger. Er ikke blitt et hår bedre (bokstavlig talt). Kunne tenke meg å gjøre noe med en reklameringen deres. Bli kvitt hår for alltid.... Det er løgn. Noen andre som har gode erfaringer?

Skrevet

Laser fungerte ikke i det hele tatt paa meg heller ,masse penger ut vinduet! Naa vokser jeg, men faar alltid saa uren hud etter det, med ekle kviser og nupper.. Noen som har raad mot det og?

Skrevet

Bacterim er en pille som hjelper for kviser. Jeg barberer også hver dag. Det holder fint i 24 timer. Laser prøvde jeg. Bare bæsj.

Skrevet

Jeg har brukt laser på bikinilinjen, det funket helt supert, men hun ville ikke anbefale laser påoverleppen da det ikke var like effektivt. Laser og elektrolyse funker best på helt svarte, stive hår.

Jeg vil anbefale en voks fra Veet som du varmere opp i et glass varmt vann, den ser ut som en lipgloss. og så er det sånne papirstrips som følger med. Syns denne var bedre enn de voks-stripsene som har blitt solgt før. Innimellom kan du spandere en salongvoksing, men jeg syns egentlig det funker greit å gjøre det selv. Rens med pyrisept etterpå for å minste irritasjon i hår-røttene og gjør det om kvelden før du legger deg. Pinsett brukes til å ta bort de hårene du evnt ikke får med av voksen

Skrevet

har brukt elektrolyse på øyenbrynene - det tok mange behandlinger, men hårene forsvant - og etter 10 år er de fremdeles ikke tilbake

har ikke problemer med bart, men det burde jo virke på overleppa også

Skrevet

Pinsett funker som faen, men det er tidkrevende og svir litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...