Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Tenkte jeg skulle bake litt kaker denna uka tl å ha i fryseren til jeg fikk besøk når junior kommer til verden. Hva har dere bakt, evt forslag til hva som er lurt å ha liggende?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Hei. Jeg tenkte å bake en del boller og eplekaker som jeg kan fryse ned. Også handle inn noen bokser med is. Har man kaffe da er man alltid klar for besøk... Har vel nok å tenke på etter fødsel enn å bake til gjester...
Mom2Two Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Hva med å bake et par slike store langpanne sjokoladekaker? Da kan du dele opp i fire biter, og ta opp èn og èn del. På www.detsoteliv.no har de en kjempegod eplekake med rømme i stor langpanne. Den kan også deles opp i fire, og ta opp èn bit av gangen, og servere vaniljeis til. Boller, kanelboller osv. er supert. Ellers synes jeg slike vestlandslefser er supre. Man kjøper en pakke med ti stk. Væter dem i vann før bruk. Lar dem ligge i 15-20 min, smører på smør, sukker og kanel. De er kjempegode faktisk, og det er veldig lettvint. Dessuten er det tørrvare, så de kan ligge i skapet lenge. Du kan jo også ha noen slike store poser med vaffelmix i skapet. Da er det bare å tilsette vann og smøre, så kan mannen din steke vafler til besøket:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå