Stratos med 3 barn Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Når flyttet dere dem sammen og når begynte de å protestere og ønsket seg et eget "krypinn"? Ønsker meg flere barn enn jeg har plass til jeg Men vi kan bygge på da, bare ikke på endel år. Alternativt må man flytte kanskje?
-MtG- Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Jeg vet ikke, men jeg lurer på det samme:)
piano♫ Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Hmm...vi har plenty plass, men våre vil bo på samme rom. De er 3 og 5, så er ikke så store enda. Kanskje når de kommer opp i "gjøre-lekser-alene"-alder. Eller "ta-med-venner-hjem-og-ha-hemmeligheter"-alder? 8-9 år? Jeg vet ikke...
Jentemamma-03&Guttemamma-07 Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 Har tenkt en god del over dette selv. Har 2 barn og skal etter vært ha 3. Storesøster på 5år og lillebror på 14mnd delte rom men dette gikk dårlig da lillebror våker par ganger om natten enda. Så vi måtte bytte rom og gi størsta eget rom. Jeg for min del tenker at når barna begynner og bli 12-13år så er det på tide med eget rom :-) Ihvertfall var det slik til meg når jeg vokste opp :-) Jeg delte rom med min 6år yngre søster til jeg var 12år og dette fungerte helt greit. Selvfølgelig med noe små krangler i ny og ne men hvilke søsken gjør ikke det ;p Men dette er jo veldig forskjellig. Noen mener barna trenger eget rom da dem begynner skole og andre mener det er på tide når dem avslutter barneskolen.
To tette + snart ei med flette Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 Mine to "flyttet in sammen" da de var hhv 8 mnd og 2 år ca. De er nå snart 5 og 3 1/2 og har fått muligheten til å få hvert sitt rom, men de vil ikke, de vil fortsette å dele (her hos oss resulterte det da i et eget lekerom til de, veldig deilig). De liker tydeligvis å dele rom, virker som de finner en form for trygghet i det.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. november 2008 #6 Skrevet 9. november 2008 jeg delte rom med søster, når jeg begynte på ungdomskolen flyttet vi for at jeg skulle få eget rom, men det var min mors behov og ikke mitt. hadde det fint sammen søster jeg
Gjest Skrevet 9. november 2008 #7 Skrevet 9. november 2008 Vi har en gutt og en jente. De flyttet inn i samme rom da han var 1 år og hun 4 og flyttet inn i eget rom da de var 2.5 og 5.5 De kranglet rett og slett for mye... og de har ganske forskjellige interesser for leker etc så da var det greit å dele opp det og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå