Gjest Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Hei=) Jeg har termin i midten av juni og vil (sannsynligvis )bli alene mamma..ikke den første akkurat =) Men jeg vil gjerne dele tanker og stille spm og dele litt bekymringer og snakke litt om hormoner osv.heheh..med noen andre her som er ca like langt på vei som jeg=)
May-juli07+mai09 Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Jeg ) send meg en P.M da vettu ;O) klems
Englebarn+ lille erta!! Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 hallo!! jeg har termin den 24juni! ikke heeelt i midten, men nærme nok..? jeg kommer da ikke til og bli alene mamma,men kunne også veldig godt tenkt meg noen og dele spm om hormoner og lignene med ja..!! ca når har du termin?
Torshov!! Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 Midten og midten... termin 7. juni. Ikke alene men har to fra før og en mann:o)
Englebarn+ lille erta!! Skrevet 9. november 2008 #6 Skrevet 9. november 2008 ser forresten at du oxo bor i trondheim! send meg en p.m så kanskje det går ann og møtes til en kaffe eller noe lignene en gang..!!
Gjest Skrevet 9. november 2008 #7 Skrevet 9. november 2008 Termin 17 juni jeg=) sendte deg en pm forresten=)
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 9. november 2008 #8 Skrevet 9. november 2008 har termin 14 juni...og kommer opprinnelig fra trondheim, men bor i ålesund for tida.. og ja kansje jeg blir alene mamma..vet ikke enda :S uff..
Elviraen Skrevet 10. november 2008 #9 Skrevet 10. november 2008 hei å hå dere!! jeg har termin 12 juni i føle ul, men tror det er 16 juni etter mine egne tall!! Hvorfor tror dere at dere blir alenemødre? er dere i et forhold som hangler, eller kanskje på vei inn i ett? når skal dere fortelle den glade nyheten til venner å familie??
teuta Skrevet 10. november 2008 #10 Skrevet 10. november 2008 Hei jeg har termin 21 juni er fra bergen og er alene mamma til 1 , nå venter jeg andre man
1prinsesse+2engler Skrevet 10. november 2008 #11 Skrevet 10. november 2008 Har termin 14. juni Det er ganske midt i juni:) Hihi!!
Liljen venter tvillinger Skrevet 10. november 2008 #12 Skrevet 10. november 2008 Hei, jeg har termin 19. juni. Jeg blir nok ikke alenemamma, men hormoner.. ja definitivt... Vil ikke gi meg "helt til kjenne" ennå, siden jeg har mistet så mange ganger, så venter med å komme ut av "skapet" som gravid til 12. uke, (selv om det heller ikke er noen magisk grense)
Gjest Skrevet 10. november 2008 #13 Skrevet 10. november 2008 Jeg blir alene mamma fordi jeg ikke er sammen med pappaen..hehe...ikke alle er like heldige sånn=)Men det er bare å sende privat melding til meg altså! kanskje vi kan snakkes på msn og syte litt til hverandre osv..hhihi=DJeg er akkurat 10 uker i dag og er fortsatt like kvalm!!! Baaah!! Og sint og grinete og bare hormoner all the way...jeeey...hehehe...:Ocrazy pregnant women comming through:-P føler meg litt gal for tiden ja:P
mammatil4ioktober :) Skrevet 11. november 2008 #14 Skrevet 11. november 2008 Har termin 3 juni:-) Ikkje i midten, men har iallefall samme mnd :-)
mipsy Skrevet 11. november 2008 #15 Skrevet 11. november 2008 Her er terminen 16.juni - så det må vel sies å være ganske akkurat i midten Jeg kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg til uke 12 kommer, slik at jeg kan senke skuldrene og begynne å kose meg med å være gravid...
taz Skrevet 11. november 2008 #16 Skrevet 11. november 2008 Hei hei. Jeg har termin 20.juni. Bor i skien, men vil gjerne snakke om hormoner osv. Dette er min andre.
lykke*liten Skrevet 11. november 2008 #17 Skrevet 11. november 2008 jeg er 10 uker å blir alene mor... ikke en super sitvajon.. Men godt å ha en side der andre også er i samme sitvasjon..
Gjest Skrevet 12. november 2008 #18 Skrevet 12. november 2008 Da er vi like langt på vei vi da lykke liten=9 send meg en privat melding hør inne hvis du har lyst,jeg svarer =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå