Let's hear it for the boys! Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 I går kveld og i dag har jeg hatt et par spesielle opplevelser. Jeg sluttet å amme for 7 mnd siden, og har hele tiden kunnet klemme ut en liten dråpe melk hvis jeg virkelig jobber for det! Men så skjedde det noe rart... Plutelig fikk jeg den samme følelsen man får de første månedene etter fødsel, hvor det føles som det bruser i brystvortene og melka begynner å renne. Det var bare den ene brystvorten, og det kom ingen melk. MEN! Da jeg klemte litt (understrekker LITT), kom det ut en liten dråpe med en gang. Hva i alle...? Kan dette være et tegn på graviditet??
Shiny84 Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 mulig det, jeg fikk klemt ut litt til ca et år etter jeg sluttet å amme....., men fikk ikke sånn "brusing"
Let's hear it for the boys! Skrevet 9. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2008 Ja, jeg har også kunnet klemt ut litt, men det tar tid! Jeg må liksom klemme og klemme. Synes dette er meget besynderlig!
ifie Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 Har ei venninne som slutta å amme for mange mnd siden (hun var fri for melk). Plutselig en dag kom det en stor sprut fra den ene puppen! Hun var ikke gravid, selv om hun ble llitt usikker et øyeblikk
Let's hear it for the boys! Skrevet 9. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2008 OK, det var godt å høre! Det hadde bare passet veldig dårlig akkurat nå.
ifie Skrevet 9. november 2008 #7 Skrevet 9. november 2008 Ikke dermed sakt at DU ikke er gravid! Regner med det må være noen hormoner i sving siden melkekjertlene plutselig arbeider igjen Håper for din del det er forbigående, da!
Let's hear it for the boys! Skrevet 10. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. november 2008 Jo, ja... Det er sant, det... Det er ikke det at jeg ikke vil, for det gjør jeg Men vi kan godt vente noen mnd til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå