LilleSolaMi<3 Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 elias er et nydelig navn,men vet ikke om jeg hadde ville satt de to sammen? kanskje man må tygge litt på det=) ikke for å være slem altså,men spør du,så svarer jeg=) hehe
million dollar baby Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Jeg synes også Elias er et kjempe fint navn (bibelsk). Er også litt usikker på sammensetningen. Elias ligger på topp 10 lista over mest brukte navn, så det er mange som liker dette navnet. Det er litt skummelt å spørre andre om navnvalg, for det er så mange meninger om dette. Noen har gode og noen dårlige assosiasjoner til et navn. Det viktigste er at dere foreldre liker navnet:) Lykke til:)
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 Eg suns det var fint
La07<3Sl09 - overtid Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 Nydelig navn Sønnen vår kommer også til å ha Sean som første fornavn
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 11. november 2008 #6 Skrevet 11. november 2008 Personlig er jeg ikke så begeistra for Sean, i hovedsak fordi det ikke er norsk ;-) Mens Elias liker jeg godt ! Men jeg sier som en av de andre her: å spørre andre hva de syns om et navn dere har valgt (?) kan være skummelt. Det vil alltid være noen som ikke liker det, fordi de har en helt annen smak, eller et helt annet utgangspunkt. Derfor vil ikke vi fortelle hva vi vil kalle småtten vår, for det viktigste er at vi to er enige og liker navnet. Så får andre bare godta det, hehe ;-) Lykke til videre !
Gutt, jente og ? Skrevet 12. november 2008 #7 Skrevet 12. november 2008 Gutten min heter Elias, så klart er det det vakreste navnet i verden Men vet ikke helt om jeg ville brukt Sean, og kanskje det ikke passer så godt sammen ...? Men d e bare min mening. Om du liker det navnet, bruk det, ikke tenk på hva andre synes om det.
septemberpiken Skrevet 12. november 2008 #8 Skrevet 12. november 2008 Jeg likte det ikke, men så er det heller ikke jeg som skal bestemme navnet på gutten din!
casandra1980 Skrevet 12. november 2008 #9 Skrevet 12. november 2008 Hvis dere synes det er fint så er det jo bare å bruke det:)man har jo så forskjellig smak alle mann stortsett.
lykkelig gravid trønder t 23/3 Skrevet 12. november 2008 #10 Skrevet 12. november 2008 Jeg synes kanskje det blir "vanskelig" med Sean. Dette fordi det er sikkert mange som blir å si det rart. Tenker på gamle bestemødre ol. også har jeg 2 åring som jeg tror ville hatt problemer med å si Sean. Regner med du vil at folk skal si [shån]. Men dette er bare min mening. Jeg tenker veldig på at navnet jeg velger ikke blir sagt ulikt av bestemødre ol. og at ikke navnet endrer seg ettersom dialekt. Vi snakket om Thomas [tåmas], men når vi flytter til trøndelag blir han jo å heite [tomas] og det er et helt annet navn i mine ører.. Når du spør får du svar... hehe masse rare meninger her gitt..
Eplejuice Fødeklar Skrevet 12. november 2008 #11 Skrevet 12. november 2008 Fine navn begge to, men jeg synes ikke de passet så godt sammens.
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 12. november 2008 #12 Skrevet 12. november 2008 Fine hver for seg ja, men klinger ikke så bra sammen i mine ører. Bruker vel bare ett av navnene til daglig likevel?
Venter nr3 er 22 år Skrevet 13. november 2008 #13 Skrevet 13. november 2008 jeg syntes det var fint jeg:) men har også fått mange "meninger"om det navnet jeg vil ha på min gutt.....hehe
Kliko Skrevet 13. november 2008 Forfatter #14 Skrevet 13. november 2008 Takk for masse fine svar og meninger Sprute jo fordi jeg ville vite hva folk flest synes:) Og ja, det blir som mange av dere sier, at vi kommer jo bare til å bruke det ene navnet Vanskelig å velge navn! Er jo så utrolig mange fine
godiva med 3 gull Skrevet 13. november 2008 #15 Skrevet 13. november 2008 Jeg liker absolutt ikke Elias... Sean er ok. Syntes navnene sammen kolliderte litt. Ikke tenk på om folk sier navnet feil. Det gjør folk med mitt hele tiden, og det bryr jeg meg ikke om, og har aldri gjort heller. Man korrigerer bare og ferdig med deg. Vanskelig med navn, særlig guttenavn synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå