Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Nettopp! Jeg får noen skikkelig stikkinger nå om dagen! Det virker litt(!) som om det kommer når jeg beveger meg mye... Det er skikkelig som det kjennes ut som noen stikker en nål rett oppi tissen, liksom. Ordentlig ubehagelig, og vondt nok til at jeg stopper litt opp nå det stikker. Noen som har noe lignende? Var hos legen på fredag med urinprøve, og den var helt fin, så det var ikke UVI, Noen erfaringer med dette? Blir jo nesten redd det er fødselen som setter igang jeg! (Er 35uker i morgen!) Og forresten, noen som opplever at noen punkter på magen blir fryktelig vonde? Rett til høyre over navlen min har jeg et punkt på størrelse med tommelfingeren min, som gjør skikkelig vondt å trykke på! Nesten som å trykke på et blåmerke. Er vel helt sikkert lille frøken som ligger å trykker skikkelig akkuratt der og moser noen nerver eller noe.. Andre som har det slik? Takk for alle svar, damer!
JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Heisann, kansje jeg opplever det samme som deg. Jeg opplever at det føles ut som om jeg har holdt meg for å gå på do i mange timer, og så ha gått på do. Etter det er det en vond rar følelse der nede. Av og til får jeg den følelsen, som om hun vil ut. Å ja av og til får jeg kjempe vondt nede til høyre fra navlen. har ingen anesle om hva det kan være..
Gjest Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 den stikkefølelsen kjenner jeg godt til.. samboer måtte komme å hente meg i arbeidstiden hans i byen pga jeg klarte ikke gå pga det stakk så enormt. utrolig plagsomt.. kjenner det når jeg har vært i mye bevegelse.. men jeg vet ikke hva det kommer av.. jeg er 32+5
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 kjenne godt til den følelsen eg og! Ikkje nåkke godt!! Nåkken som veit ka det kan være eller?
Elise18.11.08 Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 Heisann! det er babyen som kommer borti nerver og slikt.. Har merket det mye selv, og det er veldig vondt til tider! Ikke noe å bekymre seg for ihvertfall:)
2barnsmamma77 Skrevet 9. november 2008 #6 Skrevet 9. november 2008 Jeg og har dette. Snakket med jordmor, ho sa at det er ungen som ligger langt nede nå og kommer bort i urinrøret, det kjennes som noen stikker kniver i tissen:) Kommer og går i perioder. Var ikke noe å bekymre seg over sa ho.
Lyst på nr3♥ Skrevet 10. november 2008 #7 Skrevet 10. november 2008 Yupp, som hun over sier.. d er baby'en som ligger langt nede og presser/kommer borti urinrøret, derfor d stikker til... og d er IKKE behagelig nei... .Men helt ufarlig, selv om d ikke føles slik ut... VET at min ligger langt nede fra start av, så la 2+2 sammen... hehe.. men "godt" å høre at andre har d slik også... hehe... Og godt å tenke på at dette er borte så fort baby'n er ute )))))
LoveLoveLove Skrevet 10. november 2008 #8 Skrevet 10. november 2008 Jeg har det også på samme måte (30+5). Guttebassen ligger langt nede og kommer fra tid til annen bort urinrør og nerver.......AU! I tillegg har jeg dette punktet som kjennes ut som et blåmerke midt mellom navel og brystbein. Svir og jeg har i fler dager ventet på at huden skal sprekke her (strekkmerke), men det har den ikke gjort. Det kan dreie seg om toppen av livmor som strekkes, men jeg er ikke sikker på hva dett er. Kan også være babyen som dunker borti samme punkt slik at det blir ømme punkter på magen.
trillersnart Skrevet 10. november 2008 #9 Skrevet 10. november 2008 Jeg har lagt inn samme spørsmål nesten ser jeg på skravlesiden. Fant jo noen svar her da.
Girlygirl83 Skrevet 10. november 2008 #10 Skrevet 10. november 2008 Åh, jeg som trodde det betydde modning. Så kjedlig.
niania Skrevet 10. november 2008 #11 Skrevet 10. november 2008 Har det helt likt! Min jordmor sier det er barnet som "borer" seg lenger ned i bekkenet og det kan oppleves sånn når hodet fester seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå