Seriøst Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Noen andre som nærmer seg testing? Fryktelig vanskelig å vente på denne testinga. Og jeg tror ikke det klaffet denne mnd, men vanskelig å ikke håpe...
mitt <3 rom, vi blir 4<3 Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 hva er dpo? er det de dagen etter eggløsning? isåfall er d 6 dpo på meg imorgen!! vanskeli å tenke på noe annet nå!! min 2pp, men håper det klaffer her!..
Seriøst Skrevet 10. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2008 Det er dager etter eggløsning ja. Håper deg klaffer for deg da!!! Jeg mistet i september så håper også det skal klaffe igjen nå snart. Lykke til!! =)
mitt <3 rom, vi blir 4<3 Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 uff så leit!:/ håper det klaffer for deg også!! har hatt stikking i magen i hele dag, kjenner ut som mensen skal komme, men skal ikke ha den før 18.. så det er bare å vente å se!! .. lykke til til deg også!!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 jeg er enten 8 dager dpo eller 6 dager dpo imorgen( avhengig av 26 eller 28 dagers syklus) igår og idag har jeg hatt skikkelig vondt i korsryggen, og føler meg som dagene før mens...hm...ble bilsyk på en 10 min bussstur( og det blir jeg aldri, bortsett fra når jeg er gravid...) er så skummelt, for fallhøyden blir så høy hvis tr kommer!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå