*Nelly* Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 i hvilken dag hadde dere el? merket dere det anderledes en før..
Dotten Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Nå har jeg bare prøvd enkelkur med Pergo to ganger, men ikke merket noen forskyving i syklusen e.l. Vet ikke 100 % når jeg har EL, men det er fordi jeg ikke tester.....!
*Babyønske* Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Hei... Jeg er nå i min 11pp og har tatt pergo 4 pp... jeg merker stor forskjell når jeg går på pergo, trykk i undrelivet ved el og kjenner det egentlig på hele kroppen ) Jeg har brukt eggløsningskalkulatoren på babyverden.com og det har stemt på dagen ) Spiren har enda ikke klort seg fast, men gir ikke opp.. Masse lykke til... Klem fra meg
*Nelly* Skrevet 10. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2008 Hei takker for svar. i følge kalkulatoren på baby verden har jeg el idag, men ingen pos el test. men som sagt så er syklusene mine så ustabile, så jeg vet ei.. Lykke til dere også.. Noen flere her som har erfaringer av pergotime, kjenner dere når el kommer.? var det anderledes i forhold til når dere ikke gikk på pergo...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå