HokusPokus&Filiokus Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Skal det virkelig kjennes ut som man revner når man får strekkmerker? De tre siste dagene har det gjort sååå vondt på en flekk på magen, blir snart desperat! Kjennes akkurat ut som om skinnet sprekker. Ser egentlig ikke antydning til strekkmerker heller.. Fikk noen forrige svangerskap, men det gjorde ikke vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå