Alenemamma :) Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Driver å skreiver handleliste trenger noen supre tips:D
2 søte små:-) Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Har ikke full oversikt, men vi skal iallefall ha kjøttsuppe i morgen (med rester fra pinnekjøttmiddagen i dag), fiskegrateng, elggrye, kyllingwok. Ikke superpnennende, men vi har de fleste ingrediensene hjemme. Prøver å spise litt av det vi har i skap, skuffer og fryser - greit med litt omløp:-)
meg & to små vampyrer Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Vi skal ha et eller annet billig, men litt sunt. Blir sikkert mye supper og lapskaus frem til jul:)
Gjest Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 Sprøstekt ørretfilet på salatseng med creme fresh, i allefall. Koteletter med blomkål og brokkoligrateng, kanskje? Gode pølser fra slakteren med blomkålmos. Pizza Moussaka med aubergine Helstekt indrefilet av svin med sauterte gønnsaker og fløtesaus med sopp. Det var i allefall noe...
annesmil Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 Fiske kaker er en billig og undervurdert middagsrett. En storpakke koster 20 -25,- og er nok til hele familien : ) Sammen med poteter og gullerøtter og smeltet smør. Enkelt og rakt : ) Ferdig lage kjø
Libido- Skrevet 9. november 2008 #6 Skrevet 9. november 2008 her hangler vi med snørr, sår hals og omgangssyke. Ikke alt på alle men godt fordelt ;-) Så i morgen blir det hvertfall rykende varm grønnsakssuppe med svinestrimler. Blir også kvitball i løpet av uka. Så langt har jeg kommet..
Bie&babylove:-) Skrevet 9. november 2008 #7 Skrevet 9. november 2008 Pølsegrateng m poteter og gulrøtter Kjøttsuppe med melboller Fiskepinner m hjemmelaget potetmos Tomatsuppe med makaroni, pølsebiter og egg Laksefile i folie m purre, gulrot, fullkornsris og rømme Ukesmenyen her ihvertfall.....
Den heldige eier av ett barn Skrevet 9. november 2008 #8 Skrevet 9. november 2008 Nysgjerrig som jeg er, så lurer jeg litt på hva kvitball er?
Libido- Skrevet 9. november 2008 #9 Skrevet 9. november 2008 slags fiskeball.. bare mye bedre. Ser ut som en kjempestor fiskebolle.. hehe Rå godt med potet, grønnsaker og bacon =)
Mom2Two Skrevet 10. november 2008 #10 Skrevet 10. november 2008 Mye bedre med blandaball da, Libido;o) Selv om kvitball ikke er å forakte heller:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå