ROFL Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Jeg trenger ny mobil, og jeg har ærlig talt ikke peiling på hva som er der ute.. Den trenger ikke å ha det beste kameraet eller høytalere. Men den må tåle å bli sikla på Jeg skriver moderat med meldinger, nesten aldri mms, og jeg ringer ikke spesielt mye.. Hva slags abbonement passer best da? Og selvfølgelig gidder jeg ikke å betale tusenvis for telefonen heller! Trenger virkelig hjelp her jenter.. Sist gang, når jeg ordna det sjøl, var ikke akkurat resultatet noe å skryte over!
Gjest Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Jeg har denne og er kjempefornøyd så langt :-) http://www.nokia.no/link?cid=PLAIN_TEXT_995224 Lekker og feminin. Eneste kjipe er at man kan ikke ha blitsen på når en tar bilder for da får personene røde øyne, men det er jo bare en detalj. Bruker mobilen like lite som deg og til mitt bruk er den ideel siden den er så liten og lett å ha med seg og med gode taster til å skirve meldinger med. Tastatur og skjerm er jo også beskyttet siden det er en fold-telefon.
Gjest Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Og så er det litt småkult at når en "tapper" på den med fingeren så kommer det opp klokkeslettet eller om en har fått melding osv foran på den.
lego Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 Jeg har kjempelyst på samme tlf som alva linket til, bare jeg vil ha slide modellen. Den kommer på markedet til uka, og koster desverre tusenvis av kroner... ihvertfall ca 2000,- men sann bortsett fra det så har jeg ikke mye peiling selv, så ikke mye hjelp i meg desverre.
ROFL Skrevet 9. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2008 Oj, den var lekker! Men hvis den koster 2000 er det kanskje litt i overkant av hva jeg hadde planer om å bruke. Finnes den med abonnement avtale e.l.?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå