Gå til innhold

Hei og hå jenter - heeeeelt ferst bimmer:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann:) Så da har jeg tråkket inn i dette forumet (spennende....). Kom aldri i gang på "Bli gravid" før jeg var her:). Har lest masse innlegg, men har vært dårlig til å skrive selv.... Noen flere som vil ha termin i juli, her (og som høyst sannsynlig vil få ekstra pappaper:))?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pappaperm, mente jeg, selvsagt:)

Skrevet

Hei og velkommen :)

Jeg har termin rundt 10.juli :) Ekstra pappaperm??? Blir det forlenget?

Skrevet

hei:) velkommen hit!

jeg har foreløpig termin den 12 juli. når har du da?

Skrevet

Hei Turbotrollet! Regjeringen har foreslått 10 uker pappaperm for de som får baby etter 1. juli 2009 (blir sikkert vedtatt:)). To uker blir tatt fra mammapermen, 2 uker kommer i tillegg.

Skrevet

Har forresten foreløpig termin 22. juli....testen viste positiv tidlig denne gangen, gitt:)

Skrevet

hei hei;)))

jeg har termin sånn ca 6 juli..er ikke helt sikker..termindatoen blir forskjellig på de forskjellige stedene jeg tar sånn terminkalkulator.. her inne ble det 11 juli tror jeg.. men alle andre steder ble der 6 og 7 juli..venter å ser hva legen sier til uka.. ;)

Skrevet

gratulerer:) har selv termin 20 mai:)

Skrevet

Heihei=)

Har termin ca 11.juli:)

Håper på lengre pappaperm ja:)

Skrevet

Velkommen hit! Og gratulerer så masse! Har termin 17.juli, om alt går bra :) Lykke til videre :)

Skrevet

Koselig:) Mamma igjen jeg også...nummer tre...tror kanskje ikke vi helt vet hva vi går til, men det er kanskje bra;) Lykke til med svangerskapet:)

Skrevet

Takk, takk:) Lykke til videre i svangerskapet:)

Skrevet

Koselig med juilbarn:) Men kjenner jeg meg selv og mine tidligere fødsler, blir det nok heller augustbarn, tenker jeg:) Lengre pappaperm er bra, men skulle jo ønske at ikke to av ukene ble tatt fra oss ammende husmødre:) Lykke til videre i svangerskapet:)

Skrevet

Takker for både velkomst og "lykke til". Lykke til til deg også, skal se vi kan reise på stranda med bebbis i slutten av sommerferien:)

Skrevet

Jeg venter også nummer tre og har termin 4. juli. Fin tid å gå gravid + få baby på(tredje sommerbarnet her i gården)

Skrevet

Jeg venter mitt første barn og har termin 14 juli hvis alt går bra... Kjekke tid det!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...