xxxJulianexxx Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Og hvor mye røyker dere om dagen? Jeg er egentlig skikkelig storrøyker, men nå skal jeg snart slutte. Jeg har plutselig fått fullstendig hetta for skadevirkningene. Så nå røyker jeg mellom fem og ti om dagen. .........Er vel litt flink da vel?????........... Tenkte å slutte helt om to uker da:o)
........... Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Ehhh...mååå bare si det... Jeg røyker ikke lengere!!!! Sluttet for 2 uker siden og det er så jette bra å være røykfri! Lykke til sier jeg bare..du er flink som velger å kutte røyken!
xxxJulianexxx Skrevet 9. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2008 Så flink du er:o) Vi er flere venninner som skal slutte å røyke samtidig. Da blir det sikkert lettere. Jeg skulle ønske jeg var deg nå;-)
Øyboeren med to små <3 Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 røyker på jobb... så blir alt fra 3-4 til null om dagen,.. bare tull egentlig...!!
xxxJulianexxx Skrevet 9. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2008 Ja det er bare tull. Men du røker jo veldig lite da. Jeg synes det er lettest å ikke røyke om kveldene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå