Gå til innhold

Svimmel+borte fra jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Ser at flere er svimle her... Noen som er borte fra jobb pga av det?

Jeg tenker med skrekk og gru på jobbing til uken, etter en helg hvor jeg nesten ikke har klart å gå i butikken eller laget middag uten å bli svimmel.

Legetime er nok lurt snart ja... Er 8 uker på vei!:-)

Søndagsklem til alle vordende mødre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei.

Jeg er 8 fullgåtte uker på tirsd.Og har blitt 100%sykem.

Skal til legen på ny time på onsd og kommer da til og spørre om videre sykem.

Jobber i butikk,og det er grusomt og være alene på hver vakt.

Sisit lørd hold jeg på og svime av.Kunden spurte meg om åssen det gikk,hadde tårene helt i øynene.

Er konstant kvalm og uvell hele dagen.

Orker ikke tanken på og gå på kjøpesenter.Kan til nød,gå en kjapp tur innom butikken.

Så du er ikke alene.

Få deg en time hos legen.skal ikek gå på helsa løs.

Jeg har en datter på 3år som også krever sitt.

Skrevet

er på jobb..heldigvis er det en stille periode akkurat nå,

men om 2 uker braker det løs for alvor..

jeg får se hvordan det går.. visst det blir for ille

må jeg nok ta en tur til legen,men den tid den sorg..

Skrevet

Da er vi nesten likt på vei. jeg har 8 fullgåtte uker på torsdag. (etter utregning på bim...)

Forje uke var ille, jeg var veldig trøtt også. Kvalm, kastet opp litt. men svimmelheten er verst. Heldigvis var jeg bare på kurs i forje uke, så satt bare passiv og hørte på mye foredrag.

Hørtes ikke noe særlig ut å stå i butikk nei, være hyggelig hele tiden etc etc... Hadde du det sånn i forje svangerskap?

Det går vel over, kanskje de ukene her er litt ekstra tunge.

det sprøe er at jeg er kjmpelykkelig og vil så gjerne gjøre masse! Men blir bare trøtt og slapp av alt.

Skrevet

Heisan Linn,Skrållan&Lille spire!

Uffa, føler med deg. Jeg er 8 uker på torsdag, jobber i butikk, kvalm og uvel:( Skal stå alene i butikken fra 10-18...... Gruer meg, for det er så slitsomt. Tok meg en dag hjemme på fredag, og føler det har hjulpet litt å slappe av. Da kan jeg iallefall hvile når jeg føler for det.

Best å bare være hjemme...... Er det tung butikk jobb du har? Jeg er i klesbutikk. Så er det den samvittigheten da....... Sykemelding er nok ikke noe problem å få....... Får prøve noen dager å se hvordan det går.

God bedring og lykke til.

Klem

Skrevet

legen gjør ingenting, sier bare at det er normalt, kan komme av lavt blodtrykk eller jernmangel. så tror ikke du skal drømme så mye om legetime. Men du får jo levert blod og urinprøve på laboratoriet da...

hvis du har en jobb der det kan være farlig at du er svimmel og muligens kan svime av, får du helt sikkert sykemelding, ellers må du vel bare leve med svangerskapssymptomene på jobben også.

hadde selv den svimmelheten i forrige svangerskap, følte at jeg skulle svime av så snart jeg gjorde den minste ting!

kjørte veldig mye bil i jobben, så ble sykemeldt.

Skrevet

Ingen i Norge skal måtte slite seg igjennom en arb dag mener jeg.

Om man virkelig ikke er i form,skal enn ikke bruke ell den lille energien på jobben.

Jm sa til meg i går.Se på det du går og bærer på som jobben din nå.Det er en stor jobb,men du skaffer Norge en ny statsborger.(og det trenger vi jo)

Jeg jobber i veskebutikk med reiseeffekter osv.

Er jo tungt når vi får paller med varer og er en på jobb som skal pakke opp alt sammen osv.

Jeg fikser ikke jobben akkurat nå.

Har en mann som jobber MYE og en datter på snart 3,5år og jeg føler også at jeg må ha litt energi til og kunne være mamma for henne å.

Det er kun en periode i livet.

Skal til legen igjen i morgen,litt spent,men jeg takkler ikke jobb nå,så regner med at videre sykem går bra;)JM var helt enig ivertfal;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...