Gå til innhold

Idag ble T&T døpt ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og det var en flott opplevelse for små og store. T&T oppførte seg eksemplarisk, der den T'en som jeg holdt sovnet før inngang i kirken...

Det er litt rart hvor rørende og fint det er å være omgitt av alle ungene sine, med en familiefest som ramme.

Storesøster bar den minste T'en til dåp, mens jeg bar den største.Først da store T fikk vann på hodet våknet han noe misfornøyd... ;)

Minste storebror på 2 år fikk en viktig oppgave idag...han tørket hodene til babyene etter at de var døpt. De to største brødrene tente hvert sitt dåpslys, og tårene trillet da femåringen klarte selv å tenne lyset og sette det på riktig sted. Det var en deilig følelse å være omgitt av familien og gode venner som ville dele dagen med oss, og bare nyte det faktum at vi nå har gjennomført vår siste dåp...før event. barnebarn dukker opp...

Ellers så må jeg fortelle at storesøster og jeg hadde på oss nydelige kjoler laget av Trine. Vi fikk mye oppmerksomhet for disse, og jeg tror jeg kan si for oss begge, at vi følte oss veldig fine! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer m overstått! Og det gleder meg å høre at dere følte dere fine i ny-kjolene ;D

Nå må jeg tenke på vår dåp om 2 uker...

Skrevet

og noen tårer kom i mine øyne også når jeg leste det.

Skrevet

Gratulerer med vel overstått! Det hørtes så fint ut alt sammen! Om et par uker blir det navnedagsfeiring hos oss også, håper det blir like vellykket.

Skrevet

Jeg fikk også tårer i øynene og klump i halsen.. kanskje spes med storebror som tente lyset (med hva du fortalte sist vi møttes i tankene..)

Om du ser bilde fra barnedåpen vår på facebook ser du en annen mor som føler seg så ufattelig rik.. med tårer i øynene av glede og stolthet over våre barn.

Gode klemmer til deg og dine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...