i kvitt og svart for alltid <3 Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Hvilke p-piller bruker dere? Trenger noen som ikke gjør meg til en psykopat liksom. Blir jo så aggresiv på de jeg går på nå (microgynom tror jeg de heter) at jeg er ikke til å være i hus med!!
Sjokoladekaka Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Har hormonspiral no. Brukte Trinordiol før. Veit ikkje om dei finst lenger.
Septemberstjerna og Martine Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Jeg bruker også Microgynon, men merker ikke noe særlig på humøret av de. Har vært borti langt verre før De skal jo være ganske "milde" på hormonene...
i kvitt og svart for alltid <3 Skrevet 9. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2008 Er ikke alle p-pille typer man kan bruke med tanke på blodpropp osv
ifie Skrevet 9. november 2008 #6 Skrevet 9. november 2008 Det er sant, men jeg trodde det hadde med arv å gjøre, ikke pille-merke
i kvitt og svart for alltid <3 Skrevet 9. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. november 2008 inte vet jag inte, men det var iallefall det legen så til meg sist:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå