Gå til innhold

Dere som røyker...


i kvitt og svart for alltid <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke p-piller bruker dere? Trenger noen som ikke gjør meg til en psykopat liksom. Blir jo så aggresiv på de jeg går på nå (microgynom tror jeg de heter) at jeg er ikke til å være i hus med!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hormonspiral no. Brukte Trinordiol før. Veit ikkje om dei finst lenger.

Skrevet

Jeg bruker også Microgynon, men merker ikke noe særlig på humøret av de. Har vært borti langt verre før ;)

 

De skal jo være ganske "milde" på hormonene...

Skrevet

Er ikke alle p-pille typer man kan bruke med tanke på blodpropp osv

Skrevet

Det er sant, men jeg trodde det hadde med arv å gjøre, ikke pille-merke :)

 

Skrevet

inte vet jag inte, men det var iallefall det legen så til meg sist:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...